2022-2023 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Магістри Маркетинг за Автор "Бабенко Кирило Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства(2023) Бабенко Кирило СергійовичУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розвитку організації і контролю маркетингової діяльності на підприємстві; наведено основні характеристики на основі яких формується організаційна діяльність та маркетингові контрольні функції для підприємств що працюють на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому, на прикладі мережі магазинів «Епіцентр»; проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища підприємства, запропоновано шляхи організації та контролю маркетингової діяльності. Отримані результати можуть бути використані при розробці маркетингових заходів підприємства, яке діє на ринку на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому, а також у споріднених сферах.