2022-2023 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Магістри Маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз маркетингового середовища для обґрунтування вибору стратегії підприємства(2023) Шилова Анна ПавлівнаУ цій кваліфікаційній роботі представлений аналіз маркетингового середовища, який є основою для забезпечення вдалого огляду стратегії, обраної відділом «Вугілля» у ТОВ «Метал-Кур’єр». Надано теоретичну базу для аналізу середовища, а також представлені основні інструменти маркетингового аналізу. Робота присвячена вдосконаленню шляхів реалізації маркетингової стратегії відділу «Вугілля» у ТОВ «Метал-Кур’єр». Проаналізовані базові фінансові показники для обґрунтування ефективності впровадження стратегії та розглянуто прогнозовані результати реалізації обраних маркетингових заходів. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані як для подальшого вивчення маркетингового середовища відділу «Вугілля», так і для покращення його маркетингової діяльності.Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання лояльності споживача(2023) Іванець Юрій ВасильовичВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи брендингу, як технології завоювання лояльності споживачів, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення брендингу та завоювання лояльності споживачів підприємства «АЛЛО». З урахуванням специфіки продукції та діяльності підприємства «АЛЛО» та конкурентних умов була розроблена рекламна компанія длля ТОВ «АЛЛО».Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2023) Шкідіна Ніна ВалеріївнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розвитку берндінгу як інструмента маркетингу, наведено основні характеристики, на основі яких формується будівництво та розвиток бренду, наведена характеристика маркетингової стратегії ТОВ «Біосфера», проведено пналіз зовнішнього та внутріщнього маркетингового середовища підприємства, запропоновано шляхи покращення брендінгу. Отримані результати можуть бути використані при розробці маркетингової стратегії підприємства, яке діє на ринку товарів для дому, а також у споріднених сферах.Документ Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства(2023) Лебідь Катерина ГеннадіївнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Проаналізоване маркетингове середовище компанії “Inditex”. Представлені напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємства компанії “Inditex”. Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.Документ Дослідження маркетингового середовища та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2023) Лещенко Анастасія АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи дослідження та аналізу маркетингової діяльності. Робота виконана на базі підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «Софтсерв». Проаналізоване маркетингове середовище ТОВ «Софтсерв». Запропоновані напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Також зроблено висновки та пропозиції вдосконалення напрямків маркетингової діяльності підприємства ТОВ “Софтсерв”.Документ Маркетингова діяльність підприємства та можливі шляхи її вдосконалення(2023) Відлога Денис КостянтиновичДана робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ринку цифрових медіа- технологій, уподобань споживачів цього ринку і відповідності до них актуальних пропозицій компанії Samsung Electronics. Детально проаналізоване маркетингове середовище українського представництва компанії, та розроблені заходи, які можна вжити для удосконалення маркетингової діяльності компанії Samsung Electronics на вітчизняному ринку. На основі проведеного аналізу рекомендовано вдосконалення маркетингового комплексу, що дозволить компанії збільшити свою конкурентоспроможність і залучити нових споживачів.Документ Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства(2023) Бабенко Кирило СергійовичУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розвитку організації і контролю маркетингової діяльності на підприємстві; наведено основні характеристики на основі яких формується організаційна діяльність та маркетингові контрольні функції для підприємств що працюють на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому, на прикладі мережі магазинів «Епіцентр»; проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища підприємства, запропоновано шляхи організації та контролю маркетингової діяльності. Отримані результати можуть бути використані при розробці маркетингових заходів підприємства, яке діє на ринку на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому, а також у споріднених сферах.Документ Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства(2023) Дімченко Анна ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи управління якістю обслуговування клієнтів на підприємствах, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення обслуговування клієнтів компанії «Цунамі». З урахуванням специфіки послуг компанії «Цунамі» та маркетингового дослідження уподобань клієнтів запропоновано впровадження заходів з удосконалення обслуговування клієнтів компанії «Цунамі» та організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетингові дослідження щодо уподобань клієнтів власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства та удосконаленню обслуговування компанії «Цунамі» на ринку готельних послуг.Документ Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірми(2023) Мерзлюк Володимир ВолодимировичВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування іміджу підприємства, як чинника підвищення лояльності споживачів та конкурентоспроможності компанії, здійснено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «АТБ, розроблено рекомендації щодо використання маркетингових інструментів вдосконалення позитивного іміджу підприємства «АТБ». З урахуванням особливостей діяльності підприємства ТОВ «АТБ» та конкурентних умов були розроблені рекомендації щодо застосування моделей формування позитивного іміджу ТОВ «АТБ» в умовах сьогодення.Документ Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства(2023) Науменко Володимир СергійовичУ роботі вирішується проблема розробки та впровадження маркетингової стратегії промислового підприємства ТОВ ВКФ “Електропромремонт” для зменшення залежності від стану економіки України, збільшення прибутку та стабілізації завантаження виробництва. Для цього розглянули теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії. Виконали аналіз ринку промислового ремонту електрообладнання України, внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На основі отриманих даних, розробили маркетингову стратегію та заходи для її впровадження. Довели доцільність та ефективність маркетингової стратегії.Документ Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу(2023) Мілютін Олександр ОлександровичВ цій роботі вирішується задача розробки та впровадження маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу ТОВ «Інтернет Маркетинг Технології» для посилення конкурентних переваг та збільшення прибутку компанії. Для цього розглянули теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу. Виконали аналіз конкурентів ринку короткострокового навчання України, внутрішнього та зовнішнього середовища. На основі отриманих даних, розробили маркетингову стратегію та заходи для її впровадження. Створили рекомендації щодо впровадження стратегії та орієнтовні показники росту ефективності.Документ Розробка та організація рекламної кампанії(2023) Бондаренко Катерина РоманівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розробки та оцінки ефективності рекламної кампанії, здійснено маркетинговий аналіз діяльності, теоретичний розгляд основ діяльності ТОВ «Агротек» і рекламна стратегія компанії, розробка рекламної кампанії для ТОВ «Агротек» на території України. З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «Агротек» та конкурентних умов запропоновано План і Програму проведення рекламної кампанії продукції ТОВ «Агротек» на території України.Документ Система стимулювання збуту для банківського продукту й шляхи її вдосконалення(2023) Хріпко Дмитро ОлеговичКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних аспектів стимулювання збуту у комплексі маркетингових комунікацій. Розглянуто загальну класифікацію прийомів та засобів стимулювання збуту. Проаналізована маркетингова діяльність АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». Представлені напрями вдосконалення системи стимулювання збуту для продукту АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». У процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо створення оптимального продуктового ряду АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» на основі сучасних інформаційних технологій. Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.