2022-2023 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Магістри Маркетинг за Автор "Дімченко Анна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства(2023) Дімченко Анна ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи управління якістю обслуговування клієнтів на підприємствах, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення обслуговування клієнтів компанії «Цунамі». З урахуванням специфіки послуг компанії «Цунамі» та маркетингового дослідження уподобань клієнтів запропоновано впровадження заходів з удосконалення обслуговування клієнтів компанії «Цунамі» та організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетингові дослідження щодо уподобань клієнтів власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства та удосконаленню обслуговування компанії «Цунамі» на ринку готельних послуг.