2022-2023 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Магістри Маркетинг за Автор "Мерзлюк Володимир Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірми(2023) Мерзлюк Володимир ВолодимировичВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування іміджу підприємства, як чинника підвищення лояльності споживачів та конкурентоспроможності компанії, здійснено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «АТБ, розроблено рекомендації щодо використання маркетингових інструментів вдосконалення позитивного іміджу підприємства «АТБ». З урахуванням особливостей діяльності підприємства ТОВ «АТБ» та конкурентних умов були розроблені рекомендації щодо застосування моделей формування позитивного іміджу ТОВ «АТБ» в умовах сьогодення.