2022-2023 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Магістри Маркетинг за Автор "Мілютін Олександр Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу(2023) Мілютін Олександр ОлександровичВ цій роботі вирішується задача розробки та впровадження маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу ТОВ «Інтернет Маркетинг Технології» для посилення конкурентних переваг та збільшення прибутку компанії. Для цього розглянули теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу. Виконали аналіз конкурентів ринку короткострокового навчання України, внутрішнього та зовнішнього середовища. На основі отриманих даних, розробили маркетингову стратегію та заходи для її впровадження. Створили рекомендації щодо впровадження стратегії та орієнтовні показники росту ефективності.