Бакалаври (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Бакалаври (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Автор "Даниленко Давид Іванович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Даниленко Давид ІвановичВ роботі розглянуто дослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємства та проведено оцінку якості 3 з разків крем меду. Проведено аналіз ринку меду в Україні: стан та проблеми. Наведена класифікація меду та вимоги до якості. Було ддосліджено якості крем меду ФГ «МЮД», наведено загальна характеристика ФГ «МЮД» та зазначено її сильні та слабкі сторони, а також визначені можливості. Такокж ролвжено оцінку якості, як основиний критерій вибору при виборі крем-меду. Досліджено поведінку споживачів крем меду ФГ «МЮД» та наведено пропозиції щодо удосконалення асортиментної політики ФГ “МЮД”