Бакалаври (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Бакалаври (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 78
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація продаж міжкімнатних дверей за рахунок покращення їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Сушко Юрій МиколайовичВ першому розділі було проаналізовано ринок та основні тенденції у споживчих перевагах міжкімнатних дверей в України. Наведено кваліфікацію та структуру асортименту досліджуваної групи, проаналізовано інновації в їх виробництві, розглянуто асортиментний ряд дверних полотен. В другому розділі виконано порівняння міжкімнатних дверей провідних виробників на ринку України. Розглянуто практичні аспекти формування асортименту та якості міжкімнатних дверей. Досліджено діяльність торговельно-виробничого процесу підприємства ФОП «І.П. Гордійчук», розраховано його асортимент ї за широтою, глибиною і стійкістю. В третьому розділі визначено портрет потенційного споживача міжкімнатних дверей. Розглянуто та проаналізовано напрями активізації продаж з урахуванням великої конкуренції та головних побажань клієнтів.Документ Активізація продажів туристичного спорядження на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Авезов Данило СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та продажів туристичного спорядження. Проаналізовано стан і тенденції ринку досліджуваної групи, розглянуті сучасні методи її продажів. Досліджено діяльність торговельного підприємства «Колекція Пригод» та його асортиментний ряд. Проведено оцінку якості туристичного спорядження на прикладі наметів різних виробників. Проаналізовано маркетингову програму просування асортименту торговельного підприємства, надано пропозиції щодо активізації продажів туристичного спорядження в сучасних конкурентних умовах за рахунок інструментів маркетингу.Документ Активізація продажів шоколадних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Курілех Анастасія ПавлівнаРозглянуто теоретичні основи дослідження асортименту і якості шоколадних виробів. Наведена класифікація та характеристика асортименту шоколадних виробів та шоколадних цукерок. Вивчено вимоги до якості шоколадних цукерок та умови їх зберігання. Наведено характеристику діяльності магазину № 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД». Проведено товарознавчу характеристику якості шоколадних цукерок за органолептичними та фізико-хімічні показники якості шоколадних цукерок, що реалізується в магазині 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» магазині 121. Досліджено ринок та асортимент шоколадних виробів. Вивчено стан та тенденції розвитку ринку шоколадних цукерок в Україні. Проведено сегментування споживачів та визначення портрету потенційного споживача шоколадних цукерок. Досліджено асортимент шоколадних цукерок, що реалізується в ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД».Документ Аналіз асортименту та перевірка якості оптичних товарів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Довгаль Клим ВалерійовичРозглянуто теоретичні аспекти вивчення асортименту та якості оптичних товарів. Проведено аналіз тенденцій ринку оптики в Україні. Наведена класифікація оптичних товарів та вимоги до якості. Проведено дослідження якості оптичних товарів. Наведена характеристика діяльності мережі салонів ПП “Ваша Оптика”. Проаналізовано якість сонцезахисних окулярів, що представлені в ПП «Ваша оптика». Вивчено асортимент та удосконалення товарної політики ПП «Ваша Оптика». Досліджено асортименту оптичних товарів в ПП «Ваша Оптика». Визначено напрямки удосконалення товарної політики ПП «Ваша Оптика».Документ Вдосконалення процесів у поштовій логістиці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Сомов Максим ДмитровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження побудови логістичних ланок. Представлено класифікацію та показники якості надання логістичних послуг. Вивчено критерії, метрики та показники ефективності підприємства. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості та оптимізації ланцюгів доставки на логістичному підприємстві. Досліджено діяльність компанії ТОВ «НОВА ПОШТА». Проведено оцінку логістичних процесів підприємства. Проведено аналіз основних бізнес процесів та принципів побудови логістичних ланок. Надано пропозиції щодо оптимізації та покращення бізнес процесів. Запропоновано можливі методи оптимізації, зміни та коректування в бізнес процесах та логістичних ланцюгах компанії ТОВ «НОВА ПОШТА».Документ Використання інструментів CRM для забезпечення підприємницької діяльності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Подворко Катерина ЮріївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти використання інструментів CRM для забезпечення підприємницької діяльності. Визначено економічну сутність сучасних інформаційних технологій. Охарактеризовано особливості, види та задачі інформаційних технологій в підприємницькій діяльності. Визначено роль сучасних інформаційних технологій у розвитку підприємницької діяльності. Здійснено загальну характеристика ПрАТ «НЕК «Укренерго». Проаналізовано зовнішнє середовище та техніко-економічні показники діяльності ПрАТ «НЕК «Укренерго». Оцінено інформаційні технології та CRM-систему ПрАТ «НЕК «Укренерго». Визначено проблеми, перспективи та рекомендації щодо розвитку інформаційних технологій ПрАТ «НЕК «Укренерго».Документ Використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Євсіков Данило ДмитровичДана робота присвячена дослідженню використання інтернет-технологій у підприємницькій діяльності на прикладі компанії «TEZ TOUR». У першому розділі проведено огляд інтернет-технологій у сучасному бізнесі, визначено їх вплив на підприємництво, а також розглянуто переваги, виклики та ризики їх використання. У другому розділі розглянуто стан і тенденції туристичного ринку, надано організаційно-економічну характеристику діяльності компанії «TEZ TOUR» та проведено дослідження її використання інтернет-технологій. У третьому розділі наведено практичні приклади успішного впровадження інтернет-технологій у бізнесі, а також рекомендації щодо їх використання в підприємницькій діяльності. Робота містить актуальні дані та аналіз сучасних тенденцій у використанні інтернет-технологій у бізнесі, що може бути корисним для практиків та науковців у галузі економіки та менеджменту.Документ Впровадження сучасних методів логістики в підприємницький діяльності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Аліфонов Денис АндрійовичУ даній роботі досліджено теоретичні основи та практичні аспекти методів логістики в управлінні підприємницькою діяльністю, розкрито поняття логістики та логістичної системи, а також досліджено методи логістики в управлінні підприємством. Другий розділ присвячено аналізу логістики в підприємницькій діяльності ТОВ «ДАКО-ТРЕЙД». Зокрема, надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «ДАКО-ТРЕЙД», проведено аналіз логістичної системи ТОВ «ДАКО-ТРЕЙД», та аналіз логістичних методів в управлінні підприємницькою діяльністю ТОВ «ДАКО-ТРЕЙД». Обґрунтовано впровадження інформаційної системи управління транспортним підприємством. Побудовано план організації впровадження інформаційної системи управління транспортним підприємством. Обчислено економічний ефект від впровадження інформаційної системи в ТОВ «ДАКО-ТРЕЙД» та оцінка ризиків.Документ Дослідження асортименту зернових культур та шляхів його розширення(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Шкода Олена ДмитрівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження аналізу та асортименту зернових культур. Проаналізовано стан і тенденції ринку зернових культур. Наведено методи аналізу та розширення асортименту зернових культур. Досліджено організаційно-економічну характеристику діяльності ФГ "Сулій". Проаналізовано асортимент зернових культур ФГ "Сулій", де проводилося дослідження. Здійснено аналіз та якість зернових культур, які реалізує ФГ "Сулій". Розглянуто стан і тенденції ринку зернових культур. Розроблено рекомендації щодо розширення асортименту зернових культур ФГ "Сулій". Компанії запропоновано впровадження таких одиниць як жито, тютюн, овес.Документ Дослідження асортименту та якості заморожених десертів на підприємстві.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Моргей Денис ЄвгенійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості заморожених десертів. Представлено класифікацію та показники якості заморожених десертів. Вивчено асортимент заморожених десертів та його показники. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості заморожених десертів. Досліджено структуру асортименту та якість заморожених десертів АТ «Житомирський маслозавод». Подано організаційно-економічну характеристику діяльності АТ «Житомирський маслозавод». Проведено аналіз структури асортименту заморожених десертів. Наведено порівняльну характеристику якості заморожених десертів АТ «Житомирський маслозавод». Розглянуто напрями покращення асортименту АТ «Житомирський маслозавод». Досліджено стан і тенденції ринку заморожених десертів. Визначено портрет потенційного споживача заморожених десертів. Надано рекомендації щодо оптимізації асортименту та якості продукції АТ «Житомирський маслозавод».Документ Дослідження асортименту та якості ковбасних виробів різних виробників на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Яцун Карина ВіталіївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості ковбасних виробів, зокрема класифікацію, показники якості і методичну оцінку якості ковбасних виробів. Проведено дослідження ринку ковбасних виробів. Наведений аналіз діяльності магазину «Лавка», в якому спостерігається тенденція зростання доходів. Здійснена оцінка якості чотирьох зразків ковбасних виробів різних виробників, яка дає змогу оцінити наскільки якісний асортимент реалізується в магазині. Досліджені показники асортименту ковбасних виробів, а саме: широта, повнота, стійкість, новизна та раціональність, які дають змогу оцінити наскільки асортимент є збалансованим. Проведений ABC- та XYZ-аналіз ковбасних виробів, який дає змогу оцінити, які групи ковбас реалізуються краще і приносять вищий дохід.Документ Дослідження асортименту та якості кондитерських виробів різних виробників на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Луніна Владіслава ЄвгенівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості кондитерських виробів. Представлено класифікацію та показники якості кондитерських виробів. Вивчено асортимент кондитерських виробів та його показники. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості кондитерських виробів. Досліджено структуру асортименту та якість кондитерських виробів ФОП Кєндиш Володимир Антонович. Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ФОП. Проведено аналіз структури асортименту кондитерських виробів. Наведено порівняльну характеристику якості кондитерських виробів різних виробників. Розглянуто напрями покращення асортименту ФОП Кєндиш Володимир Антонович. Досліджено стан і тенденції ринку кондитерських виробів. Розраховано асортимент кондитерських виробів ФОП Кєндиш Володимир Антонович за широтою, глибиною, насиченістю, повнотою і стійкістю. Визначено портрет потенційного споживача кондитерських виробів.Документ Дослідження асортименту та якості м’ясних консервів різних виробників(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Гаврилюк Олександра ЄвгенівнаПроведено аналіз підприємства ТОВ «ЖИВА ЗЕМЛЯ», яке успішно розвивається на внутрішньому так і на зовнішньому ринку, завдяки високій якості продукції. За допомогою впровадження інноваційних технологій та розширення асортименту для спеціалізованих дієт можливе підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників та задовільнення потреб сучасного споживача. Аналіз включає оцінку різних показників якості, таких як вміст м'яса, жиру, солі, органолептичні показники, консистенція, колір, запах, наявність сторонніх домішок, термін придатності та вага. АВС-аналіз дозволяє компанії «ЖИВА ЗЕМЛЯ» визначити ключові продукти, які забезпечують основний дохід, а також ті, що мають менший вплив на загальні продажі. А XYZ-аналіз допомагає компанії «ЖИВА ЗЕМЛЯ» ефективно управляти асортиментом м’ясних консервів, зосереджуючи зусилля на продуктах з найвищим стратегічним потенціалом і оптимізуючи ресурси для менш прибуткових продуктів.Документ Дослідження асортименту та якості панчішно-шкарпеткових виробів на промисловому підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Омелай Роман ЄвгенійовичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню асортименту та якості панчішно-шкарпеткових виробів на промисловому підприємстві ТОВ «Ексамир». В роботі досліджуються теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості панчішно-шкарпеткових виробів, фактори, що формують асортимент та якість на промисловому підприємстві. Аналізуються організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «Ексамир», асортимент панчішно-шкарпеткових виробів. Проведено перевірку якості шкарпеток, які реалізує ТОВ «Експамир». В роботі досліджено стан і тенденції ринку панчішно-шкарпеткових виробів. Наведено асортимент панчішно-шкарпеткових виробів ТОВ «Ексамир» за різними критеріями та проведено позиціонування продукції ТОВ «Ексамир» в сегменті діяльності.Документ Дослідження асортименту та якості продовольчих товарів різних виробників на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Філатенко Микита РомановичКваліфікаційну роботу присвячено управлінню асортиментом роздрібних торгових підприємств, на прикладі мережі супермаркетів ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Розглядаються принципи формування асортиментної політики задоволення потреб клієнтів і збільшення продажів. Досліджується роль широти та різноманітності асортименту, а також необхідність постійного оновлення та адаптації до ринкових умов, що змінюються. Аналізуються стратегії якості, конкурентних цін та акцій. Наголошується на важливості моніторингу ринку та позиціонування компанії. Розглядаються сучасні методи мерчендайзингу. Робота включає рекомендації щодо покращення асортиментної політики через маркетингові дослідження та оптимізацію асортименту. Акцент зроблено на стратегічний підхід до формування асортименту. Дається оцінка важливості цих заходів для стійкості та конкурентоспроможності. Пропозиції можуть бути корисними для фахівців роздрібної торгівлі.Документ Дослідження вітчизняного ринку e-commerce(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Тільний Олександр СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження вітчизняного ринку e-commerce. Представлено сутність, етапи розвитку та значення електронної комерції. Вивчено стан та тенденціїї вітчизняного ринку e-commerce. Проаналізовано економічні показники ТОВ «АЛЛО», як об’єкта дослідження. Досліджено веб-сайт ТОВ «АЛЛО». Визначено іновації, які ТОВ «АЛЛО» впровадило у вітчизняний ринок e-commerce. Розглянуто шляхи удосконалення електронної комерції в Україні. Визначені сучасні методи захисту даних та транзакцій при здійснені покупок в Інтернеті. Визначено вплив соціальних мереж на продажі товарів ТОВ «АЛЛО».Документ Дослідження засобів мобільного зв’язку та їх споживачів на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Бодня Дмитро ОлегововичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту засобів мобільного зв’язку. Представлено класифікацію. Вивчено асортимент засобів мобільного зв’язку та його показники. Досліджено структуру асортименту ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД». Проведено аналіз структури асортименту засобів мобільного зв’язку. Наведено порівняльну характеристику засобів мобільного зв’язку різних виробників. Розглянуто напрями покращення асортименту ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД». Досліджено стан і тенденції ринку засобів мобільного зв’язку. Визначено портрет потенційного споживача засобів мобільного зв’язку.Документ Дослідження конкурентоспроможності продукції у сфері виробництва(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Філатов Віталій ВолодимировичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності продукції виробничих підприємств, визначено сутність поняття конкурентні переваги та їх зміст. Проаналізовано вплив конкурентоспроможності продукції виробничого підприємства на ефективність його функціонування. Проаналізовано стан ринку піддонів в Україні та визначено основні тенденції його розвитку. Наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «НІКО-ПАЛЛЕТС», визначено його основних конкурентів, досліджено показники якості піддонів, розроблено шкалу оцінювання піддонів та визначено їх конкурентоспроможність. Досліджено основні показники конкурентоспроможності виробничого підприємства тарно-пакувальної галузі, проаналізовано конкурентоспроможність ТОВ «НІКО-ПАЛЛЕТС» та запропоновано шляхи підвищення якості тарної продукції.Документ Дослідження особливостей продажу парфумерних виробів за їх асортиментом та якістю(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Носенко Анастасія ІванівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти формування якості та асортименту парфумерних товарів. Досліджено стан ринку парфумерних товарів. Представлено класифікацію та характеристику асортименту парфумерних товарів. Наведено чинники, що формують якість та асортимент парфумерних товарів. Надано порівняльну характеристику якості та асортименту парфумерних товарів. Описано об’єкт та методи дослідження. Наведено порівняльну характеристику якості парфумерних товарів різних виробників. Досліджено структуру асортименту парфумерних товарів в магазинах EVA. Розглянуто особливості продажу парфумерних товарів на прикладі магазинів EVA. Досліджено динаміку продажів та споживацькі уподобання клієнтів. Охарактеризовано маркетингову програму просування парфумерних товарів в мережі магазинів EVA.Документ Дослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Даниленко Давид ІвановичВ роботі розглянуто дослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємства та проведено оцінку якості 3 з разків крем меду. Проведено аналіз ринку меду в Україні: стан та проблеми. Наведена класифікація меду та вимоги до якості. Було ддосліджено якості крем меду ФГ «МЮД», наведено загальна характеристика ФГ «МЮД» та зазначено її сильні та слабкі сторони, а також визначені можливості. Такокж ролвжено оцінку якості, як основиний критерій вибору при виборі крем-меду. Досліджено поведінку споживачів крем меду ФГ «МЮД» та наведено пропозиції щодо удосконалення асортиментної політики ФГ “МЮД”