2023-2024 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Магістри Маркетинг за Автор "Плоскіна Яна Леонідівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства(2024) Плоскіна Яна ЛеонідівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи обслуговування клієнтів підприємства, визначено клієнтоорієнтованість підприємств та важливість якісного обслуговування; розглянуто особливості маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства; виділено особливості послуг кінотеатрів та управління їх якістю. Проведено аналіз маркетингового середовища ПРАТ «Мультіплекс-Холдинг», охарактеризовано господарську діяльність та внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, виділено основні тенденції ринку, проведено SWOT-аналіз та PEST-аналіз, визначено основні напрямки діяльності підприємства. Задля удосконалення обслуговування клієнтів ПРАТ «Мультіплекс-Холдинг», проведено маркетингове дослідження уподобань клієнтів підприємства, розроблено заходи з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства, а також визначено бюджет для удосконалення обслуговування та оцінено ефективність запропонованих заходів.