2023-2024 Магістри Маркетинг

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 19 з 19
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    (2024) Міхєєва Ангеліна Ігорівна
    Для досягнення мети кваліфікаційної робота розглянуто теоретико-методичні аспекти використання елементів комплексу маркетингу для збільшення конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз маркетингових середовищ підприємства «ОкО» для подальшої оцінки ефективності використання елементів комплексу маркетингу для збільшення його конкурентоспроможності. На основі отриманих результатів запропоновано шляхи вдосконалення використання елементів комплексу маркетингу та напрямки їх реалізації для збільшення конкурентоспроможності підприємства «ОкО».
  • Документ
    Маркетингове дослідження конкурентоспроможності торгівельної марки та основні напрямки її підвищення
    (2024) Кулініченко Катерина Віталіївна
    Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів конкурентоспроможності торгової марки. Розглянуто теоретичні основи маркетингових досліджень конкурентоспроможності. Проаналізовано маркетингове середовище ТМ «Vladi Toys». Представлені напрями підвищення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.
  • Документ
    Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства
    (2024) Плоскіна Яна Леонідівна
    В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи обслуговування клієнтів підприємства, визначено клієнтоорієнтованість підприємств та важливість якісного обслуговування; розглянуто особливості маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства; виділено особливості послуг кінотеатрів та управління їх якістю. Проведено аналіз маркетингового середовища ПРАТ «Мультіплекс-Холдинг», охарактеризовано господарську діяльність та внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, виділено основні тенденції ринку, проведено SWOT-аналіз та PEST-аналіз, визначено основні напрямки діяльності підприємства. Задля удосконалення обслуговування клієнтів ПРАТ «Мультіплекс-Холдинг», проведено маркетингове дослідження уподобань клієнтів підприємства, розроблено заходи з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства, а також визначено бюджет для удосконалення обслуговування та оцінено ефективність запропонованих заходів.
  • Документ
    Маркетинговий комплекс підприємства і напрямки його вдосконалення
    (2024) Слаута Анна Сергіївна
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей маркетингового комплексу компанії ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» та напрямків його вдосконалення. Розглянуто теоретичні основи маркетингового комплексу підприємства, а також проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «ЮСК УКРАЇНА». Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози для компанії, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, які впливають на її діяльність. Запропоновані шляхи вдосконалення маркетингового комплексу ТОВ «ЮСК УКРАЇНА», що включають оптимізацію товарної пропозиції, цінової політики, каналів дистрибуції та заходів з просування. Результати роботи можуть бути використані для оптимізації маркетингових стратегій ТОВ «ЮСК УКРАЇНА».
  • Документ
    АНАЛІЗ РИНКУ І ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА
    (2024) Сущенко Артем Анатолійович
    В кваліфікаційній роботі досліджено ринок нових легкових автомобілів в Україні та маркетингові можливості для підприємства ТОВ "Єврокар". Представлено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища, розглянуто основні тенденції та виклики на ринку автомобілів. Пропонуються стратегії та заходи для підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема використання цифрових технологій, розвиток бренду та покращення взаємодії з клієнтами. Результати дослідження можуть бути використані для розробки та реалізації ефективних маркетингових стратегій на автомобільному ринку України.
  • Документ
    ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    (2024) Троценко Валентина Олегівна
    Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Проаналізоване маркетингове середовище ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП», здійснено PEST аналіз, SWOT аналіз. Визначені напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розроблені заходи з вдосконалення маркетингової діяльності, зокрема створення служби маркетингу, впровадження CRM системи, вдосконалення комунікаційної діяльності. Результати дослідження можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП».
  • Документ
    БРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАВОЮВАННЯ ТА УТРИМАННЯ ПОКУПЦЯ
    (2024) Малкович Дмитро Дмитрович
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингового середовища та його впливу на діяльність підприємства. У роботі розглянуто внутрішні та зовнішні аспекти маркетингового середовища на прикладі компанії «Укрпошта». Проведено аналіз ключових тенденцій ринку поштових послуг в Україні, визначено фактори, що впливають на діяльність компанії. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо формування брендингу АТ «Укрпошта». Робота включає в себе висновки та рекомендації щодо покращення конкурентоспроможності підприємства на ринку поштових послуг. Результати дослідження можуть бути використані для практичної реалізації стратегічних завдань АТ «Укрпошта».
  • Документ
    АНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ І УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА
    (2024) Колесник Катерина Олександрівна
    В кваліфікаційній роботі розглянуті основні підходи до аналізу ринку реклами, сутність і зміст комплексу маркетингу рекламного агентства, проаналізовані особливості комплексу маркетингу рекламного агентства під час воєнного стану в Україні, надана характеристика господарської діяльності, внутрішнього середовища та комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, проаналізоване зовнішнє маркетингове середовище агентства ADINDEX. Було виконано SWOT- аналіз та визначені основні напрямки удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, розроблені заходи з удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, спрямовані на покращення роботи агентства ADINDEX, збільшення задоволеності клієнтів і досягнення більшої конкурентоспроможності на ринку маркетингових послуг. Визначені бюджет маркетингу і очікувані результати.
  • Документ
    ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    (2024) Васіч Владислав Андрійович
    В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші теоретичні моделі купівельної поведінки, а також сучасні методи дослідження факторів, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «ТД АМТ», описані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою математичних методів прогнозування, був досліджений вплив рекламної кампанії на поведінку споживачів. Встановлено, що реклама, яка охоплює якомога більше потенційних споживачів, здатна залучити значно більшу кількість клієнтів порівняно з альтернативним сценарієм, і, відповідно, підвищити чистий дохід торгової точки.
  • Документ
    Розробка програми просування нової послуги на ринок
    (2024) Логвінова Анастасія Святославівна
    Кваліфікаційна робота присвячена розробці програми просування нової послуги на ринку, зокрема дизайнерських послуг, які надає рекламне агентство "Kukurudza.". У роботі детально розглядаються стратегії та інструменти просування на ринку, враховуючи специфіку дизайнерських послуг. Вивчено сучасні тенденції в рекламі, проаналізовано конкурентні переваги та визначено цільову аудиторію для успішного впровадження нової послуги.
  • Документ
    Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення
    (2024) Кулак Михайло Анатолійович
    В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингового управління збутовою діяльністю, визначено сутність та завдання збутової діяльності торгівельного підприємства, виявлено особливості маркетингової діяльності управління збутовою діяльністю підприємства та розглянуто порядок формування системи управління збутової діяльності підприємств. Охарактеризовано маркетингову діяльність та внутрішнє середовище ПрАТ «Оболонь», виділено основні тенденції ринку збуту продукції підприємства, проведено аналіз зовнішнього маркетингового середовища підприємства, SWOT-аналіз, PEST- аналіз та визначено основні напрямки діяльності підприємства. Запропоновано основні шляхи вдосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства ПрАТ «Оболонь», для чого розроблено заходи з удосконалення організації та планування збутової діяльності підприємства та обґрунтовано мотивацію та контроль маркетингового управління збутової діяльності підприємства ПрАТ «Оболонь».
  • Документ
    ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    (2024) Гриненко Станіслав Юрійович
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів інтернет-маркетингу як засобу удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. В роботі розкрито особливості інтернет-комунікації в сучасному маркетингу та розглянуто впровадження інтернет-технологій як методу підвищення ефективності комунікаційної діяльності на підприємстві. Було проаналізовано та оцінено систему маркетингових комунікацій ТОВ «Термопласт». Розроблено шляхи удосконалення комунікаційної діяльності підприємства за допомогою інтернет-маркетингу та щодо обґрунтування напрямків удосконалення комунікаційної діяльності здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів. В процесі роботи зроблено висновки та надано пропозиції підприємства. Рекомендовані заходи можуть бути використані в практичній діяльності компанії.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів інтернет-маркетингу як засобу удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. В роботі розкрито особливості інтернет-комунікації в сучасному маркетингу та розглянуто впровадження інтернет-технологій як методу підвищення ефективності комунікаційної діяльності на підприємстві. Було проаналізовано та оцінено систему маркетингових комунікацій ТОВ «Термопласт». Розроблено шляхи удосконалення комунікаційної діяльності підприємства за допомогою інтернет-маркетингу та щодо обґрунтування напрямків удосконалення комунікаційної діяльності здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів. В процесі роботи зроблено висновки та надано пропозиції підприємства. Рекомендовані заходи можуть бути використані в практичній діяльності компанії.
  • Документ
    Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця
    (2024) Дайнега Марія Миколаївна
    Метою цього дослідження є вивчення нюансів стратегії брендингу L'Oréal Україна та способів її вдосконалення для ефективного залучення та утримання клієнтів. Ретельно досліджуються теоретичні та методологічні аспекти маркетингових стратегій бренду, а також детально аналізується маркетингове середовище, в якому працює L'Oréal Україна. Дослідження визначає сильні та слабкі сторони бренду, можливості та загрози, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на його діяльність. Дослідження пропонує стратегії покращення брендингу L'Oréal, включаючи покращення пропозиції продуктів, стратегії ціноутворення, каналів розподілу та рекламних заходів. Результати цього дослідження пропонують цінну інформацію про оптимізацію стратегії брендингу L'Oréal Україна для кращого залучення та лояльності клієнтів
  • Документ
    МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
    (2024) Пивовар Ілля Олексійович
    В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні основи маркетингового менеджменту та його впливу на конкурентоспроможність підприємств на ринку. На прикладі ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства та його маркетингової діяльності. В цьому контексті детально розглянутий ринок мінеральних вод України: його склад, поточна динаміка та перспективи розвитку. Окрема увага приділена аналізу інтенсивності рівня конкуренції. Проведено його кількісні оцінку. Визначено конкурентне становище досліджуваного підприємства. В результаті проведеного аналізу поточного стану підприємства на ринку та його діяльності наведено рекомендації, що націлені на поліпшення ефективності маркетингового менеджменту у системі управління конкурентоспроможністю ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», а також були наведені рекомендації щодо підвищення рівню конкурентоспроможності та оптимізації збуту продукції компанії.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ ЗЕЛЕНОГО БРЕНДУ КОМПАНІЇ
    (2024) Зінченко Ольга Анатоліївна
    Об’єктом дослідження – процеси зеленого брендингу компанії. Предмет дослідження – зелений бренд компанії, його структурні компоненти та підходи до формування. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо формування зеленого бренду компанії. Одержані висновки та їх новизна: на базі теоретичних досліджень був запропоновані та апробовані засади зеленого брендингу компанії. Практичне значення виконаного дослідження полягає в тому, що на базі теоретичних досліджень була запропонована та апробована структура зеленого бренду компанії з дотриманням вимог Європейського зеленого курсу. Розроблено підходи щодо позиціонування та просування зеленого бренду
  • Документ
    СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ДЛЯ БАНКІВСЬКОГО ПРОДУКТУ І ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
    (2024) Гусаревич Олександр Дмитрович
    Дипломна робота присвячена вивченню теоретичних аспектів та практичних розробок щодо системи стимулювання збуту в банківському секторі, з основним фокусом на діяльності Акціонерного товариства "ОТП БАНК". Розглянуті теоретичні засади управління стимулюванням збуту та аналіз особливостей ринкового середовища банківського сектору. В роботі представлені конкретні напрями вдосконалення системи стимулювання збуту для банківського продукту на прикладі досліджуваного АТ "ОТП БАНК". Результати роботи можуть бути використані для практичного застосування та підвищення ефективності маркетингової стратегії АТ "ОТП БАНК"
  • Документ
    АНАЛІЗ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ДЛЯ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ (БРЕНДУ)
    (2024) Братков Артем Юрійович
    В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші основні елементи ринку, а також сучасні методи дослідження зйомки, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Bratkoff», обрані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою вивчення споживачів, був досліджений вплив діяльності підприємтсва на поведінку споживачів. Також, стратегія яка використовується компанією націлена на якомога більший розвиток, здатна залучити значно більшу кількість впізнаваємості порівняно з попереднім сценарієм, і, відповідно, підвищити дохід.
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В КОНКУРЕНТНІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВА
    (2024) Гридасова Анастасія Юріївна
    В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи комплексу маркетингу та конкурентної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингу підприємства «ОККО». З урахуванням специфіки продукції підприємства «ОККО» та конкурентних умов запропоновано проводити маркетинговий аудит діяльності, покращити присутність у соціальних мережах та розширювати географію діяльності. Це сприятиме збереженню позиції лідера підприємства «ОККО» на ринку.
  • Документ
    Маркетингова діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення
    (2024) Волкова Анастасія Вадимівна
    Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Проаналізоване маркетингове середовище ТОВ «ІНТЕРМЕХАНІКА». Представлені напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ІНТЕРМЕХАНІКА». Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.