2020-2021 Заочна форма навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 Заочна форма навчання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка та організація рекламної кампанії(2021) Потиліко, Еліна ОлександрівнаДокумент Розробка маркетингових заходів щодо просування на ринок нового товару засобами Інтернет(2021) Данільчук, Ольга ЮріївнаДокумент Розробка маркетингової комунікаційної кампанії в мережі Інтернет(2021) Мілютін, Олександр ОлександровичДокумент Інтернет маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2021) Джікія, Вероніка СергіївнаДокумент Товарна політика підприємства та шляхи її вдосконалення(2021) Яйчунов, Владислав ОлеговичДокумент Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової збутової політики підприємства(2021) Немченко, Даяна ВіталіївнаДокумент Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет(2021) Уласевич, Ірина ВалеріївнаДокумент Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства(2021) Хлобустова, Анастасія ОлександрівнаДокумент Удосконалення маркетингової діяльності підприємства(2021) Токарев, Олег ЮрійовичДокумент Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення(2021) Кріпак, Тетяна ЛеонідівнаДокумент Товарний асортимент пдприємства та особливості його формування(2021) Куга, Віолетта ВікторівнаДокумент Дослідження та вдосконалення основних складових маркетингового комплексу(2021) Бесталанна, Анастасія ЮріївнаДокумент Розробка комплексу маркетингових комунікацій підприємства з використанням Інтернет(2021) Оришич, Ілля СергійовичДокумент Розробка заходів з маркетингу щодо виведення нового товару на ринок(2021) Журавльова, Світлана ОлександрівнаДокумент Інтернет-маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2021) Філатова, Оксана РусланівнаДокумент Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства(2021) Кононенко, Юрій ЕдуардовичДокумент Формування та напрями вдосконалення товарної політики підприємства(2021) Хачатрян, Марія ГамлетівнаДокумент Система стимулювання збуту продукції підприємства та можливі шляхи її вдосконалення(2021) Подлєсна, Анастасія МиколаївнаДокумент Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємства(2021) Добаріна, Яна ЮріївнаДокумент Товарна політика підприємства та шляхи її вдосконалення(2021) Байдачник, Наталія Тарасівна