2023-2024 Бакалаври Інформаційні технології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Бакалаври Інформаційні технології за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 42
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Електронний журнал: Інтегрована система звітності та моніторингу успішності учнів(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Панін Данило РомановичМетою кваліфікаційної роботи є створення та розробка програмного продукту, що автоматизує процес звітності та моніторингу успішності учнів. Об’єктом дослідження є інтегрована система ведення електронного журналу в рамках закладу загальної середньої освіти України. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено програмний продукт, який підвищує ефективність обліку навчальних досягнень, оптимізує процес звітності для вчителів, і забезпечує зручний доступ до інформації для школярів та їхніх батьків.Документ Інтелектуальна технологія детектування шкідливого програмного забезпечення(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Богатчук Василь ІвановичКомп’ютерні віруси — один із найбільш шкідливих типів програмного забезпечення в сучасних інформаційних системах. Щороку комп’ютерні віруси причиняють шкоди розміром у декілька мільярдів доларів, спричиняють системні критичні помилки, зупиняючи великі сайти та веб-застосунки, знищуючи або модифікуючі файли, підвищуючи час відгуку. За створення та поширення шкідливих програм (в тому числі вірусів) у багатьох країнах передбачена кримінальна відповідальність. Зокрема, в Україні поширення комп’ютерних вірусів переслідується і карається відповідно до Кримінального кодексу (статті 361, 362, 363). Разом із розвитком технологій кількість різновидів вірусів зростає, що створює попит на дослідження в цьому напрямі, оскільки різні шкідливі застосунки використовують різні алгоритми та поведінку. Зважаючи на вище описану інформацію, темою кваліфікаційної роботи було обрано дослідження та проєктування програмного засобу, яке надає можливість відслідковувати сучасні комп’ютерні віруси.Документ Telegram-бот для фітнес-клубу(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Кирко Карина РусланівнаУ ході кваліфікаційної роботи було розроблено та протестовано Telegram-бот для фітнес-клубу. Бот надає користувачам фітнес-клубу зручний доступ до інформації про їхні відвідування, групові тренування, абонементи, а також можливість отримати загальну інформацію про клуб, контакти та залишити відгук. Як основна мова програмування був обраний Python завдяки своїй простоті, великій кількості бібліотек та інструментів для роботи з чат-ботами та можливостям обробки природної мови та машинного навчання. Були проведені різні види тестування (функціональне, інтеграційне, тестування користувацького інтерфейсу та навантагове тестування), що дозволило виявити та виправити помилки, оптимізувати продуктивність та покращити користувацький досвід. Розроблений Telegram-бот значно покращив взаємодію користувачів з фітнес-клубом, надаючи зручний спосіб отримання інформації та управління послугами клубу. Автоматизація процесів, впровадження боту дозволило автоматизувати багато рутинних завдань, таких як обробка запитів на інформацію, запис на тренування, нагадування про продовження абонементів та збір відгуків. Це зменшило навантаження на адміністрацію клубу та покращило ефективність роботи. Використання Python та Telegram API забезпечило гнучкість у розробці та можливість легко розширювати функціонал боту. У майбутньому можна додати нові функції та інтеграції без значних змін у структурі коду. Telegram-бот для фітнес-клубу, розроблений на мові Python з використанням інструменту BotFather, є ефективним інструментом для покращення взаємодії з клієнтами, автоматизації процесів та підвищення якості обслуговування. Завдяки гнучкості та можливості розширення, бот має великі перспективи для подальшого розвитку та вдосконалення, що дозволить фітнес-клубу залишатися конкурентоспроможним та привабливим для своїх клієнтів.Документ Розробка додатку корисного харчування(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Васильченко Віталій СергійовичМетою кваліфікаційної роботу є створення та розробка програмного продукту, що надає змогу ідентифікувати продукти харчування за допомогою штучного інтелекту, використовуючи зображення продуктів. В ході роботи було проаналізовано такі існуючі додатки: PlantSnap, Google Lens, PictureThis та Plantix. Для розробки проекту було використано такі мови програмування: Python, Kotlin, Java, також використано фреймворки, такі як TensorFlow – для навчання нейромережі, Flask – для побудови сервісу з нейромережею, та Spring – для проектування сервісу з базою даних. В результаті виконання роботи було розроблено мобільний додаток з двома серверами, який може передбачувати прості зображення продуктів харчування та виводити про них інформацію, таку як назва сорту, середня оцінка та відгуки користувачів.Документ Розробка та реалізація інтерактивної системи управління замовленнями для туристичної фірми(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Крамарчук Богдан СергійовичМетою кваліфікаційної роботи є створення інтерактивної системи управління замовленнями, яка покращить ефективність та зручність роботи туристичної фірми. Об'єктом дослідження є процес розробки та впровадження системи управління замовленнями з використанням сучасних технологій та інструментів програмування. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено інтерактивну систему, що дозволяє автоматизувати процес обробки замовлень, підвищити продуктивність роботи та покращувати якість обслуговування клієнтів.Документ Web-додаток контролю особистих фінансів та планування бюджету(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Терехова Марія СергіївнаТемою кваліфікційної роботи є розробка web-додатку для контролю особистих фінансів та планування бюджету, що стає незамінним помічником для людей, які прагнуть досягти фінансової стабільності. Використання web-додатка для контролю фінансів дозволяє кожному користувачеві стежити за своїми фінансами в реальному часі. Завдяки можливості реєстрації кожної витрати та доходу, користувач може отримати повну картину своєї фінансової ситуації. Аналізуючи ці дані, він може ідентифікувати зайві витрати, знаходити шляхи збереження грошей та ефективно планувати свої фінанси на майбутнє. У роботі проведено аналіз існуючих web-додатків для обліку особистих фінансів; обгрунтовано вибір технологій для реалізації web-додатку. Проведено розробку прототипу дизайну web-додатку, на основі якого створено прототип web-додатку. Також проведено тестування роботи додатку.Документ Розробка панелі керування товарами для інтеграції з українськими маркетплейсами. Development of a product control panel for integration with Ukrainian marketplaces(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Кулагін Андрій ВіталійовичМетою кваліфікаційної роботи є розробка та програмна реалізація панелі керування товарами, що автоматизує процес менеджменту товарів, замовлень та їх обліку. Об’єктом дослідження є автоматизована система оперативної обробки замовлень та керування товарами. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено програмний продукт, який можливо інтегрувати до відомих українських маркетплейсів та дозволяє значно спростити керування товарами та замовленнями, а також обліку на продуктів на складі.Документ Розробка ігрової новели за допомогою Unity(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Вікторовський Данило РуслановичМетою кваліфікаційної роботи є створення інтерактивного та захоплюючого ігрового середовища, що використовує можливості двигуна Unity для втілення історії та взаємодії з гравцем. Об'єктом дослідження є процес розробки візуальної новели з використанням сучасних технологій та інструментів Unity. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено візуальну новелу з динамічним сюжетом та можливістю вибору гравцем напряму розвитку сюжетної лінії.Документ Інтернет-магазин аксесуарів «Magic shop»(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Перепьолкіна Таміла ОлександрівнаПерепьолкіна Т. О. Інтернет-магазин аксесуарів «Magic shop». Метою кваліфікаційної роботи є розробка інтернет-магазину, де можна замовити «магічні» прикраси. Об’єктом дослідження є методи та технології розробки сайтів. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено інтернет-магазин «Magic shop». Ключові слова: інтернет-магазин, етапи розробки, мови програмування.Документ Розробка додаткового модуля Attachments до мобільного додатку Time Bucket(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Скібіда Аліна ОлександрівнаКваліфікаційна робота на тему "Розробка додаткового модуля Attachments до мобільного додатку Time Bucket" присвячена створенню функціоналу, який значно покращить користувацький досвід. Мета цієї роботи є розширення функціональності додатку Time Bucket, що дозволить користувачам не лише відстежувати час, але й додавати фотографії до своїх завдань, підвищуючи таким чином продуктивність та організованість. У процесі розробки модуля Attachments використовуються сучасні технології та інструменти, зокрема мова програмування TypeScript для розробки мобільних додатків під операційну систему Android. Також можуть використовуватися різноманітні фреймворки, бібліотеки та інші компоненти для забезпечення функціональності модуля. Результатом кваліфікаційної роботи є мобільний додаток, що містить розроблений додатковий модуль Attachments. Цей модуль дозволяє користувачам Time Bucket зручно додавати та переглядати вкладення до своїх завдань, що сприяє підвищенню організованості та ефективності управління своїм часом. Ця кваліфікаційна робота спрямована на дослідження, проектування та реалізація додаткового модуля Attachments для мобільного додатку Time Bucket з метою поліпшення функціональності та користувацького досвіду. Результати дослідження та розробки сприятимуть збільшенню ефективності управління часом користувачами додатку.Документ Розробка багатофункціонального бота для збільшення відгуків(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Лопаткін Андрій ОлександровичМетою роботи є створити багатофункціонального бота який допоможе певним бізнесам отримати більше репутації шляхом штучного збільшення за рахунок програми відгуків. Завдання дослідження: 1. Провести аналіз селекторів DOM дерева. 2. Зробити згідно з технічним завданням замовника функціонального бота. 3. Написати і придумати функціональність написання відгуку. 4. Провести тестування на наявність багів, з подальшими виправленнями. 5. Заповнення даних про виконані роботи ботом у Google Sheets. 6. Розробити кілька різних варіантів написання відгуку, з можливістю написання через сервіс CHAT GPT. Об'єкт дослідження: Об'єкт обговорення майданчик Yelp - це популярна платформа для пошуку місцевих бізнесів, що надає користувачам можливість читати і залишати відгуки про різні заклади, такі як ресторани, кафе, магазини, салони краси та інші. Заснована 2004 року, компанія Yelp прагне допомогти людям знаходити найкращі місцеві компанії та ділитися своїми враженнями про них. Предмет дослідження: Інструмент розробки Browser automation studio, так само використання мови програмування JavaScript для інтеграції свого коду в розробку . Методологія дослідження: Для досягнення поставленої мети використовувалися методи аналізу та синтезу інформації, проектування архітектури системи, розробки та тестування програмного забезпечення. Застосовувалися методи функціонального та навантажувального тестування для оцінки продуктивності веб-сайту, а також методи забезпечення безпеки для захисту даних користувачів.Документ Створення сайту для юридичної компанії(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Сосненко Владислав ВалерійовичМетою кваліфікаційної роботи є створення та розробка сайту. Компанії, що надає послуги в юридичній сфері. Метою є створення сайту для цієї компанії. Об’єктом дослідження є лендінг пейдж, завдяки якому клієнти можуть ознайомитися з фірмою та її співробітниками. Та в подальшому запланувати зустріч або консультацію. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено веб продукт, який мінімізує затрати компанії на рекламу та допомагає утримати клієнтів та зменшити кількість питань на перших етапах роботи.Документ Розробка бекенд сайту для систематизації та аналізу замовлень клієнта(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Калюга Данило ВадимовичУ кваліфікаційній роботі розроблено архітектуру бази Інтернет магазину. Для даного проекту було здійснено планування проектних завдань та розраховані терміни виконання кожного завдання. Здійснено встановлення та налаштування вибраного програмного забезпечення, а також тестування працездатності функцій програми з використанням розробленої методики тестування. Показано певні правила, за якими проектувалась база даних. База даних проектувалась у середовищі SQL Розроблена автоматизована інформаційна система "Інтернет магазин". Даний сайт Інтернет магазину орієнтований на усіх користувачів Інтернету. З його допомогою користувачі зможуть придбати необхідну комп'ютерну техніку та легко оформлювати замовлення. Під час розробки веб-сайту було проаналізовано сучасні web-технології, що дозволяють створювати інтерактивні веб-сторінки. У процесі роботи над проектом було отримано практичні навички у дослідженні предметної області, описи проектного рішення, побудови моделей. У своїй роботі використав методологію об'єктно-орієнтованого проектування В якості інструментальних засобів була використана система PHP та SQL для бази даних. Реалізований Інтернет - магазин був протестовано локально. Отримані результати відповідали очікуваним. Були зроблені перевірки можливих помилок, недоліків - система функціонує надійно без збоїв. Розроблений сайт задовольняє всім вимогам, поставленим на етапі постановки завдання. При розробці веб-сайту інтернет магазину були використані готові модулі аутентифікації, «Корзина». Дані модулі були доопрацьовані враховуючи специфіку web-сайту та успішно впроваджуючи його структуру. Надалі планується розширення сфери діяльності для перспективи отримання великих прибутків. Як подальше вдосконалення web- сайту є можливим розробка модулів доступу до систем. Так само можливе доопрацювання інтерфейсу сайту з метою подальшого підвищення його інформативності, привабливості та зручності.Документ Розробка веб-додатка магазина та елементів інтер'єру(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Федосієнко Дмитро МиколайовичДана кваліфікаційна робота присвячена розробці макета для веб-сайту магазину з продажу 3D моделей для інтер’єру. Розглянуті методи та технічні засоби, необхідні для створення ефективного та естетично привабливого інтерфейсу користувача, сформульовані вимоги до дизайну та функціональності веб-сайту. Було проведено проектування та розробку макета, а також його тестування. Отримані результати мають практичне значення, оскільки сприяють підвищенню зручності використання веб-сайту для клієнтів, що у свою чергу може збільшити продажі та покращити взаємодію з користувачами. Розроблений макет є інтуїтивно зрозумілим, адаптивним до різних типів пристроїв, використовує сучасні технології веб-дизайну та забезпечує високу швидкість завантаження сторінок. Це є важливим кроком у покращенні онлайн-присутності та конкурентоспроможності магазину 3D моделей для інтер’єру. Розроблений макет включає головну сторінку, сторінки категорій товарів, картки товарів, «кошик» покупок та контактну інформацію. Макет має сучасний та зручний дизайн, який відповідає актуальним трендам веб-дизайну.Документ Створення ігрового телеграм боту(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Панку ДмитроМетою даної роботи є розробка ігрового телеграм чат-боту, що забезпечує взаємодію з користувачами через ігрові механізми та підтримку виконання завдань у форматі діалогу. Основна задача полягає в створенні зручного та інтерактивного інструменту для розваги та залучення нових користувачів. Об’єктом дослідження є ігровий телеграм чат-бот, механізми його ігрової взаємодії та система управління сценаріями. Особлива увага приділяється інтеграції з телеграм API, а також створенню ігрового контенту, що спонукає користувачів до активної взаємодії з ботом.Документ Інтернет магазин "Декалі та моделі" на Django(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Бешліу Артем ДмитровичУ сучасному світі інтернет-торгівля набуває все більшого значення, проте багато магазинів стикаються з труднощами в розробці ефективної платформи для продажу товарів. Розробка інтернет-магазину "Декалі та моделі" має на меті вирішити ці проблеми та створити зручну та функціональну онлайн-платформу для продажу декалей та модельної продукції. Мета дослідження: Основною метою цієї кваліфікаційної роботи є розробка повнофункціонального інтернет-магазину з використанням фреймворку Django, зокрема зосередження на створенні зручного інтерфейсу користувача, ефективного керування товаром, обробці замовлень та інтеграції з платіжними системами. Методи дослідження: У процесі розробки буде використано методи аналізу вимог, проектування баз даних, програмування на мові Python з використанням фреймворку Django, а також тестування та впровадження отриманого продукту. Очікувані результати: Очікується, що розроблений інтернет-магазин буде функціональним, зручним у використанні та відповідатиме всім сучасним стандартам безпеки та ефективності. Ця анотація відображає загальну суть дослідження та його цілі, методи та очікувані результати.Документ Розробка ігрової новели за допомогою Unity(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Вівташ Владислава ІванівнаМетою кваліфікаційної роботи є розробка візуальної новели з інтегрованими міні-іграми на платформі Unity, що включає розробку сценарію, дизайн персонажів, створення графічного контенту, програмування ігрових механік та тестування продукту. Об'єктом дослідження є ігрові технології. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено візуальну новелу з динамічним сюжетом, інтегрованими в нього міні-іграми та можливістю вибору гравцем напряму розвитку сюжетної лінії.Документ Розробка сайту для бази відпочинку(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Баранов Андрій ОлексійовичМетою кваліфікаційної роботи є створення та розробка веб-сайту для бази відпочинку, з дизайном, створеним у Figma, та реалізацією за допомогою HTML, CSS, JavaScrip, Python та PostgreSQL. Розробка швидкого, функціонального та зручного веб-сайту для бази відпочинку, на якому потенційні клієнти зможуть легко знайти інформацію про послуги, умови відпочинку а також можливість отримувати зворотній зв'язок. Аналіз вимог, дизайн користувацького інтерфейсу, програмування фронт-енд та бек-енд компонентів, тестування та впровадження веб-сайту бази відпочинку - це приклади технік та методів розробки веб-сайтів. В результаті кваліфікаційної роботи було розроблено веб-сайт, який дозволяє користувачам переглядати інформацію, дізнаватися про послуги та зручності, а також увійти до особистого кабінету та зробити бронювання. Веб-сайт має адаптивний дизайн, що забезпечує коректне відображення на різних пристроях, та зручну систему управління контентом.Документ Розробка мобільного застосунку для покращення емоційного інтелекту користувача(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Чумаченко Марина ВолодимирівнаТема психології дуже розповсюджена в наші часи, можна вважати, тема саморозвитку, розуміння своїх емоцій та робота з психологами задля покращення свого життя – це основний інструмент для досягнення життєвого балансу кожної людини, який сприяє швидкому для більш якісному досягненню особистих цілей. В наші часи, коли в країні йде війна, відчувати життєвий баланс доволі складно, всі українці знаходять для себе різні шляхи опанування своїх емоцій та досягнення душевного спокою. Додаток MyDiary, розробку якого описано в цій роботі, допоможе користувачам аналізувати свої емоції, відслідковувати їх та рефлексувати. Емоційний інтелект впливає на дуже багато аспектів нашого життя: 1. Успішність у навчанні чи на роботі. Високий емоційний інтелект може допомогти орієнтуватися в соціальних складнощах на робочому місці, вести за собою та мотивувати інших і досягти успіху в кар’єрі. 2. Фізичне здоров'я. Якщо людина не можете керувати своїми емоціями, вона, ймовірно, також не справляєтеся зі своїм стресом. Це може призвести до серйозних проблем зі здоров’ям. Перший крок до покращення емоційного інтелекту – це навчитися справлятися зі стресом. 3. Психічне здоров'я. Неконтрольовані емоції та стрес також можуть вплинути на психічне здоров’я, роблячи людину вразливою до тривоги та депресії. 4. Соціальний інтелект. Бути в гармонії зі своїми емоціями служить соціальній меті, зв’язуючи нас з іншими людьми та світом навколо вас. Соціальний інтелект дає вам змогу відрізнити друга від ворога, виміряти інтерес іншої людини до вас, зменшити стрес, збалансувати свою нервову систему за допомогою соціального спілкування та почуватися коханими та щасливими. Метою виконання роботи є розробка мобільного додатку на Swift для керування емоційним інтелектом користувача. Відповідно до мети були вирішені наступні завдання: - розглянути поняття та основні етапи дизайн-процесу; − проаналізувати конкурентів на ринку мобільних додатків; − зібрати больові точки користувачів та знайти шляхи для їх вирішення; − створити інформаційну архітектуру та user flow користувачів; − протестувати UI/UX; − розробити додаток на Swift. Об’єктом дослідження є процес розробки мобільного додатку. Предмет дослідження – мобільний додаток. Методи дослідження. З метою досягнення поставленої мети та вирішення завдань у кваліфікаційній роботі було застосовано методи: теоретичного узагальнення – для уточнення наукових визначень понять UI/UX дизайну та його етапів, поняття емоційного інтелекту; абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення та формулювання висновків; програмування – для розробки мобільного додатку. Для опрацювання даних та розробки мобільного застосунку використовувалися сучасні інформаційні технології та програмні продукти.Документ Розважально-ігровий комплекс на основі Телеграм-боту(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Верещага Олексій СергійовичМетою кваліфікаційної роботи є створення та функціювання розважально-ігрового комплеку на основі Телеграм-боту. Об’єктом дослідження є сам процес створення та функціонування бота. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено розважально-ігровий комплекс, який надає користувачу можливість скоротати час та насолодитись грою.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »