заочна форма Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд заочна форма Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль сім’ї у забезпеченні позитивної соціалізації дитини дошкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мартиненко, Валентина ПетрівнаУ роботі аналізується проблема визначальної психологічної ролі сім’ї у формуванні та забезпеченні позитивної соціалізації дитини дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретичні підстави для дослідження умов позитивної соціалізації дитини дошкільного віку, виявлено роль сім’ї у процесі соціалізації дитини, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано роль сім’ї у забезпеченні позитивної соціалізації дитини дошкільного віку.Документ Психологічні умови підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бекасова, Ганна ПавлівнаУ роботі аналізують психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. З урахуванням досліджень у сфері менеджменту й організаційної психології, розробок, які стосуються діяльності освітніх організацій та закладів позашкільної освіти, розкрито сутність закладів позашкільної освіти як освітніх організацій, під якими розуміються відкриті соціально-педагогічні та стратегічно орієнтовані освітні системи, діяльність яких спрямована на створення умов для добровільного здобуття освіти на основі варіативності змісту, вільного самовизначення, творчого розвитку та самореалізації вихованців, їхнього активного включення в процеси соціалізації й підготовки до соціальної адаптації та майбутньої професійної діяльності, відповідно до їхніх індивідуальних запитів і здібностей.Документ Вплив батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Стрюковатська, Ольга СергіївнаПід час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження впливу батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку, підібрано комплекс методик, що відповідають меті дослідження, проведений теоретичний аналіз літератури стосовно поставленої проблеми, підібраний психодіагностичний інструментарій, також проведене емпіричне дослідження з метою визначення впливу батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено корекційну програму, яка спрямована на підвищення самооцінки у школярів. Запропонована програма роботи з батьками, що підвищує рівень їх усвідомленості щодо важливості принципів виховання та способів взаємодії зі своїми дітьми. У роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик, які можуть розширити інструментарій засобів підвищення самооцінки молодших школярів.Документ Взаємозв’язок задоволеністю шлюбом і показниками дисгармонії у сучасних молодих сім’ях(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мазур, Діана АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку задоволеністю шлюбом і показниками дисгармонії у сучасних молодих сім’ях. Джерелами конфлікту є протиріччя, що виникають між людьми, групами, організаціями, державами. Джерелами конфліктних ситуацій є загострені протиріччя, розбіжність точок зору, цілей, підходів, бачення способів вирішення виробничих завдань, які так чи інакше зачіпають особисті інтереси, включаючи і керівника. На відміну від деструктивних конфліктів, конструктивно вирішуються конфлікти потрібні в подружніх стосунках. Тому мета дій учасників такого конфлікту – зміна його характеру: з деструктивного у конструктивний. Залежно від такі критеріїв, як частота, глибина і гострота конфлікту в родині, сім'ї діляться на кризові, конфліктні, проблемні і невротичні. Конфлікти можна розділити на відкриті і приховані. Агресія, примхливість, запальність, образливість можуть тільки загострити конфліктну ситуацію. До психотравмуючих переживань можна віднести стан повної сімейної незадоволеності, сімейну тривогу, нервово-психічна напруга, стан провини. Під вирішенням конфлікту розуміється процес пошуку рішення проблеми, яке б влаштувало всіх учасників конфлікту. Існує два види дозволу конфлікту – повне вирішення конфлікту і неповне вирішення конфлікту. Повне вирішення конфлікту відбувається в тому випадку, якщо усунені всі причини конфліктної ситуації і предмет конфлікту. У випадку з неповним вирішенням конфлікту – усуваються не всі причини його появи. Структура техніки вирішення конфлікту має на увазі взаємопов'язані дії, які складають певні стандарти поведінки, які в свою чергу дають можливість уникнути конфліктних ситуацій, а також вирішити за допомогою вміння встановити справжні причини конфлікту, правильно проаналізувати ситуацію, знайти шляхи вирішення. Провівши кореляційний аналіз між ступенем задоволеності шлюбом і індикаторами дисгармонії, ми встановили, що кореляційний зв'язок середня і зворотна. Отриманий аналіз за методикою СОМО дозволяє зробити висновок про наявність позитивної статистично достовірної взаємозв'язку між відчуженістю і напруженістю, тобто чим вище показники відчуженості, тим вище показники напруженості. Це може бути пов'язано з тим, що травмуючи події свідчать про втрату почуття емоційного зв'язку між неприйнятними подіями і переживаннями з їх приводу, хоча реальність цих подій усвідомлюється. Відчуженість свідчить про зростання напруженості у відносинах, прагнення відмежуватися від чоловіка (дружини), необхідності внутрішньої дистанції між прийнятною або неприйнятною частинами «свого Я». Відчуження розширює можливості людини, створюючи йому умови для осмислення своїх вчинків.Документ Особливості самосвідомості схильних до віртуального спілкування юнаків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Євчук, Каміла АгилівнаУ роботі аналізується феномен віртуального спілкування, досліджуються особливості самосвідомості схильних до нього юнаків. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження особливостей самосвідомості схильних до віртуального спілкування юнаків, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив схильності до віртуального спілкування на свідомість юнаків.Документ Психологічні особливості вчителів задоволених і незадоволених роботою(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Висоцька, Анна ІгорівнаУ роботі аналізуються особливості вчителів, що задоволені та незадоволені своєю роботою, виявляється взаємозв’язок між рівнем самооцінки, ступенем задоволення роботою та ефективністю подолання професійного стресу. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження задоволеності та незадоволеності роботою, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив різних факторів на задоволеність вчителів роботою та визначено шляхи профілактики явищ, що впливають на незадоволеність роботою.Документ Гендерні домінанти механізмів психологічного захисту осіб, що перенесли втрату близької людини(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Афтєні, Леся ОлександрівнаРобота присвячена дослідженню питань психологічного захисту як засобу подолання травматичної ситуації втрати близької людини з урахуванням гендерного аспекту. Досліджується поняття «гендеру» у фахових дослідженнях, визначаються сучасні підходи до визначення феномену психологічного захисту. На основі теоретичного аналізу проводиться експериментальне дослідження рівня конструктивності психологічного захисту осіб, що пережили втрату близької людини і розробляється програма формування конструктивного психологічного захисту осіб, що пережили втрату близької людини.Документ Психологічні умови розвитку креативної компетентності педагогічних працівників у процесі професійного становлення в закладі освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Микитченко, Тетяна АндріївнаКваліфікаційну роботу присвячено проблемі психологічних умов розвитку креативної компетентності майбутнього педагога у процесі професійного становлення. Креативну компетентність пропонується розглядати як якісну характеристику професійної компетентності педагога. Представлено теоретичну модель розвитку креативної компетентності педагога в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти креативної компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично-рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компонентів; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково-дослідницький та креативний). Визначено показники (потреба у креативній діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до креативності) та критерії досягнення креативної компетентності у процесі професійного становлення вчителя.Документ Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Стенько, Юлія ПетрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування саногенного мислення студентської молоді. Перший розділ присвячено психологічному аналізу поняття саногенного мислення та його сутнісних характеристик; характеристика критеріїв та показників сформованості саногенного мислення; розкриттю вікових та соціальних аспектів саногенного мислення студентської молоді. У другому розділі охарактеризовано процес організації та аналізу результатів емпіричного дослідження особливостей саногенного мислення студентів; розкрито психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. У третьому розділі обґрунтовано програму формувального експерименту і розкрито ефективність цієї програми Висновки містять основні результати проведених досліджень.Документ Зв’язок невротизації юнаків з їх агресивністю(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Козловська, Вікторія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі теоретично узагальнюється ознайомлення з визначенням поняття агресії і агресивної поведінки, поняття невротизації в юнацькому віці та емпірично розв’язуються підходи до вивчення особливості прояву невротизації юнаків у зв'язку з їх агресивністю. Об'єктом дослідження виступила група підлітків, 20 хлопчиків. За вибіркою вік становив 14-16 років. Була висунута гіпотеза дослідження, що виявлення авгресивності підлітків пов'язана з їх невротизацією. За результатами тестування на агресивність були отримані такі дані: 15% досліджуваних мають норму агресивності, 85% мають низький рівень агресивності, 0% продемонстрували високий рівень агресивності. Отже, серед нашої вибірки домінує низький рівень агресивності. За результатами методики К0^2006 були отримані такі відсоткові співвідношення: 80% мають низький рівень невротизації, 20% знаходяться в нормі невротизації, з високим рівнем невротизації 0%. Отже, серед нашої вибірки домінує низький рівень невротизації. Наші обрахунки показали наявність значущого зв'язку результатів за шкалою роздратування з імпульсивністю, також спостерігається високий зв'язок роздратування з почуттям провини. Був встановлений значущий зв'язок між балами за шкалою «проблеми в міжособистісних відносинах» та результатами за шкалою «негативізм», а також зв'язок нарцисизму з негативізмом. Нарешті, наявний зв'язок екзальтованості з почуттям провини.Документ Психологічні особливості мотивації успіху у працівників фіскальної служби(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Команова, Олександра ГеннадіївнаУ роботі аналізується проблема психологічних особливостей мотивації успіху у працівників фіскальної служби. Під час написання роботи було висвітлено наукові погляди щодо розвитку та особливостей мотивації успіху, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано специфіку мотивації працівників фіскальної служби, розроблено та апробовано мотиваційний тренінг щодо формування мотивації на досягнення успіху. Практична значущість дослідження полягає в тому, що розроблений мотиваційний тренінг можна впроваджувати в діяльність психологів.Документ Вплив гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Тіпер, Наталія ІванівнаУ роботі досліджується теоретичні та практичні засади впливу гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого віку. Визначаються особливості розвитку вестибулярної системи, слуху, зору, уваги, мови та комунікації дитини під впливом використання гаджетів. Досліджуються позитивні сторони впливу гаджетів на розвиток дитини. На сонові теоретичного матеріалу проводиться емпіричне дослідження впливу гаджетів на формування психічних процесів дитини, у якому на основі анкетування педагогів здійснено тематичний аналіз та розроблено практичні рекомендації стосовно використання гаджетів дітьми молодшого віку.Документ Психологічні особливості уявлень про складні життєві ситуації у молодій подружній парі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Настич, Наталя СергіївнаУ роботі аналізується проблема дослідження психологічних особливостей уявлень про складну життєву ситуацію у молодій подружній парі. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження психологічних особливостей уявлень про складні життєві ситуації у молодій подружній парі, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано психологічні особливості уявлень про складні життєві ситуації у молодій подружній парі. Наукова новизна і теоретична значущість роботи полягає у висвітленні та систематизації проаналізованої літератури з питань складних життєвих ситуацій, визначенні основних типологій складних життєвих ситуацій, розширенні теоретичних знань в аспекті психологічних особливостей уявлень молодої подружньої пари на специфіку складної життєвої ситуації. Практична значущість роботи визначається в тому, що результати дослідження можуть бути використані у практиці сімейного психолога або психологічної консультації, а також можуть бути корисні в практиці психокорекції.Документ Вiкoвi ocoбливocтi життєcтiйкocтi в ociб з piзними життєвими cтpaтегiями(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Гаврилишин, Аліса ВолодимирівнаУ роботі аналізується проблема особливостей життєстійкості в осіб з різними життєвими стратегіями. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження вікових особливостей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив віку та особливостей характеру на розвиток життєстійкості та різних життєвих стратегій.Документ Дослідження феномену сім’ї у сучасному суспільстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Костіна, Ольга СтаніславівнаУ роботі представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження феномену сім’ї в сучасному просторі та формування сімейних цінностей студентів. Актуальність дослідження даної проблеми в сучасних умовах розвитку суспільства обумовлено необхідністю формування позитивного відношення до сім’ї. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити феномен сім’ї у прояві сімейних цінностей студентів. Досягнення мети було здійснено через виконання поставлених завдань: теоретичний аналіз наукової літератури щодо проблеми вивчення сімейних цінностей у вітчизняній та зарубіжній психології; визначення чинників впливу на розвиток сімейних цінностей студентів та роль родини в цьому процесі. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження феномену сім’ї у сучасному суспільстві. В рамках дослідження було підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проведено емпіричне дослідження з використанням надійного психодіагностичного інструментарію, щодо вивчення основних сімейних цінностей, рівню згуртованості та адаптації членів родини один до одного. За результатами дослідження були отримані наступні висновки. У свідомості студентів закріплено більш наукове, термінологічне, розуміння інституту сім'ї з огляду на розгорнуті відповіді на відкрите питання про сім'ю. Ціннісний світ студентів ширше формалізованого процесу створення сім'ї. Для багатьох сім'я представляється світом духовної близькості, в якій людину приймають, люблять і захищають. Студенти вважають за краще в першу чергу отримати освіту, зайнятися кар'єрним ростом і присвятити роки після закінчення школи на професійну і духовну самореалізацію, що змушує їх замислюватися про створення сім'ї не раніше 21-25 років. Основною причиною вступу в шлюб молодь вважає любов і тривалі відносини партнерів. Так, студентська аудиторія все ж схильна до модерністських поглядів на сімейне життя через низький процентного показника варіанта створення сім'ї з розрахунку. Психологічна неготовність до шлюбу і відсутність матеріальних благ (роботи і житла) набагато частіше заважає молодим людям переходити на більш серйозні етапи, ніж відсутність освіти або незгоду з батьками. Студенти є найбільш активною соціальною когортою, що виправдовує їх схильність до партнерського типу сім'ї, проте, при бажанні майбутніх батьків бути більш незалежними в самостійно створеної сім'ї, вони все ж таки хотіли б спиратися на вже відомі методики виховання своїх дітей. Ціннісні орієнтації в області репродуктивності студентів більшою мірою визначаються необхідністю в дітях і продовження роду, хоча існує невелика частка тих, хто бачить в цьому більш чуттєву сторону, духовну сторону. Результати дослідження виявили, що для студентів, які знають свої традиції та слідують їм, притаманне більш глибоке усвідомлення цінності власної родини, високий рівень сімейної згуртованості та адаптації на відміну від тих студентів, що не мають, або не знають родинних традицій. Тренінгова програма щодо розвитку сімейних цінностей у студентів та усвідомлення позитивного потенціалу родинних традицій була розроблена.Документ Взаємозв’язок розвитку персоналу зі стилем управління керівника організації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Воробйова, Катерина ОлександрівнаУ роботі досліджується взаємозв’язок розвитку персоналу організації із стилем управління керівника. Під час написання роботи було досліджено сутність професійного розвитку персоналу організації та охарактеризовано йог складові в сучасних умовах; здійснено критичний аналіз наукових праць з питань психологічних особливостей успішного розвитку персоналу в організації, зроблено порівняння точок зору дослідників; визначено сутність та види стилів управління керівника в організації; сформовано критерії психологічної оцінки успішного розвитку персоналу організації та стилів управління керівництва організації; сформовано методичний інструментарій дослідження взаємозв’язку розвитку персоналу та стилю управління керівника організації, обґрунтовано вибір методик у відповідності з критеріями; проведено дослідження взаємозв’язку розвитку персоналу та стилю управління керівника організації, за результатами якого отримано висновок про характер взаємозв’язку та вплив критеріїв на цей взаємозв’язок; розроблено пропозиції щодо підвищення якості професійно-особистісного розвитку фахівців при різних стилях управління керівникаДокумент Індивідуально-психологічні чинники задоволеності шлюбом у подружній парі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Олійник, Євгенія ВолодимирівнаУ роботі аналізується проблема задоволеності шлюбом у подружній парі та проведено емпіричне дослідження індивідуальних та психологічних чинників задоволеності шлюбом у подружній парі. До вибірки емпіричного дослідження залучено 35 подружніх пар (жінки та чоловіки віком від 23 до 37 років). Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні засади для дослідження проблеми задоволеності шлюбом у роботах вітчизняних та зарубіжних вчених, обґрунтовано гіпотези дослідження, підібрано психодіагностичний інструментарій, математико- статистичні методи обробки результатів, проведено емпіричне дослідження та визначено індивідуально-психологічні чинники задоволеності шлюбом у подружній парі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу встановити перспективи подальших наукових розвідок.Документ Взаємозв'язок рівня емоційного інтелекту з рівнем задоволеністю життям та ефективністю продажів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Куреня, Оксана ІванівнаУ роботі аналізується взаємозв'язок рівня емоційного інтелекту з рівнем задоволеності життя та ефективністю продажів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження емоційно-го інтелекту, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив емоційного інтелекту на рівень задоволеності життя та ефективністю продажів.Документ Індивідуально-психологічні характеристики жінки зрілого віку в безплідному шлюбі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Барабаш, Юлія ВолодимирівнаУ роботі виявлено та проаналізовано індивідуально-психологічні характеристики жінки зрілого віку в безплідному шлюбі. Під час написання роботи було здійснено теоретичний аналіз літературних джерел та детально проаналізовано сучасні погляди на проблему безпліддя у подружній парі, підібрано комплекс методик, використання яких дало можливість перевірити гіпотезу, що існують певні індивідуально-психологічні характеристики жінки зрілого віку в безплідному шлюбі, здійснено підбір психодіагностичного інструментарію з метою перевірки гіпотез. Отримані результати емпіричного дослідження дають можливість зробити висновки, що жінки зрілого віку, які знаходяться у безплідному шлюбі мають підвищений рівень самоприйняття, схильність до екстернальності, знижений рівень емоційної комфортності, мають середній рівень прояву агресивності, підвищений рівень прояву тривожності, фрустрованості, знижений показник прагнення до домінування, показник особистісного потенціалу знаходиться в межах низького рівня.Документ Психологічні аспекти прояву інтернет-залежності у підлітків у карантинний період(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Райдберг, Дарія ОлександрівнаВ роботі представлений аналіз проблематики інтернет-залежності у підлітковому віці під час карантину, виявлений взаємозв’язок між стилем стосунків інтернет-залежних підлітків з родиною, однолітками та зміни підлітків в проявах емоційної сфери. Під час дослідження було узагальнено теоретико-методологічні підстави для дослідження поведінки підлітків на теренах України, підібрано комплекс методик, адекватних меті роботи, продіагностовано та проаналізовано вплив сучасних інтернет-платформ на розвиток підлітків, визначено шляхи профілактики підлітків щодо появи інтернет-залежності та сформульовані певні шляхи її подолання.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »