вечірня форма навчання
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд вечірня форма навчання за Ключові слова "imagination, creative imagination, strategy, analogization, combination, reconstruction, universal strategy, spontaneous substitutions strategy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні засади розвитку творчої уяви молодших школярів в умовах НУШ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Наливайко, Оксана ІгорівнаУ роботі розглянуто та узагальнено термінологічні визначення уяви, котрі представлені у працях науковців. В роботі описується взаємозв’зок уяви з іншими психічними процесами. Розглянуто вікові особливості розвитку молодших школярів. Початок шкільного навчання розширює обрії знань, вносить конкретику в образи, продуктивність яких зростає. Водночас дефіцит знань компенсує уява. Відповідний ступінь її розвитку допомагає дітям передбачати наслідки дій, розрізняти емоційні стани інших. Унікальність даного періоду полягає ще й у тому. що можна повноцінно поєднувати гру, навчання та працю. Отримані напрацювання з вивчення творчої уяви в наш час актуальні в загальної та вікової психології, психології мистецтва й творчості