2019 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2019 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "асортимент"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація продажу жіночого верхнього одягу у фірмовому магазині(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Сторожко Ганна ОлександрівнаДокумент Розвиток власних торговельних марок ,,Корпорації АТБ,,(2019-01) Івлєв Артем ОлеговичУ роботі розглянуто розвиток власних торгівельних марок ,,Корпорації АТБ,,, проаналізовано їх якість, тенденції та перспективи розвитку. Наведено загальну характеристику про технології формування та розвиток власних торгових марок. Досліджено структуру асортименту та якість продукції власних торгових марок. Проведено аналіз структури асортименту торговельних марок АТБ. Наведено порівняльну характеристику якості продукції різних виробників. Розглянуто шляхи підвищення продажу продукції власних торгівельних марок ,,Корпорації АТБ,,. Вивчено фактори підвищення ефективності власних торгових марок. Представлено порівняльну характеристику якості різних торговельних марок.Документ Удосконалення торговельно-технологічного процесу щодо продажу пластикових вікон(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Алєксєєв Володимир ОлександровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження якості пластикових вікон. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку пластикових вікон. Наведено основні чинники, що формують якість та асортимент пластикових вікон, а також вимоги щодо їх якості. Досліджено структуру асортименту та якість віконного профілю в магазині пластикових вікон «Osnova». Проведено аналіз структури асортименту пластикових вікон. Наведено порівняльну характеристику якості віконного профілю різних торгових марок. Проведено оцінку ефективності торговельно-технологічного процесу в магазині пластикових вікон «Osnova»тарозглянуто шляхи його підвищення. Вивчено можливості використання Інтернет-торгівлі для підвищення обсягів продаж. Запропоновано торгівля через Інтернет-торгівельний майданчик Prom.uaяк метод підвищення обсягів продажів.Документ Формування господарських зв’язків з постачальниками напівкопчених ковбас за експертизою якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Харченко Анастасія ВадимівнаРозглянуто теоретичні засади щодо сутності порядку вивчення попиту споживачів та формування асортименту, організації господарських зв’язків та порядок укладення договорів, організація торговельно-технологічного процесу з продажу товарів та надання послуг. Вивчено діяльність магазину «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет», проведено аналіз асортименту у магазині «Продукти-27» ТОВ «АТБ-маркет», вивчено організацію процесу продажу та обслуговування покупців магазину «Продукти-27» ТОВ «АТБ-маркет», проведено експертизу якості напівкопчених ковбас в магазині «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет». Проведено дослідження процесу закупівлі ковбас у магазині «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет».Документ Формування конкурентних переваг на підприємстві з виробнитцва пива(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Салаш Ганна Миколаївна