2019 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2019 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Назва
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вибір постачальників ковбасних виробів у торговельну мережу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Корсун Дмитро ВалерійовичУ роботі розглянуто теоретичний і практичний аспекти дослідження ринку сирокопчених ковбас, дослідження якості, асортименту сирокопчених ковбас, приведено науково–методичну базу їх дослідження, визначено ринкові умови дослідження ринку сирокопчених ковбас та обґрунтовано вибір постачальників сирокопчених ковбас у роздрібну торговельну мережу за матеріалами ТРЦ «Караван» у місті Дніпро.Документ Впровадження інноваційних молочних продуктів дегустаційними методами на підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Махайлова Владислава ІгорівнаРозглянуто теоретичні засади щодо впровадження інноваційних молочних продуктів дегустаційними методами на підприємстві. Проведено діагностику профілів нових молочних продуктів підприємств-конкурентів, ідентифікацію та виявлення фальсифікації молочних продуктів шляхом дегустацій. Запропоновано низку пропозицій щодо формування системи показників якості продукції до рівня «бажаності» споживача.Документ Диверсифікація діяльності підприємства на ринку полімерних матеріалів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Тулупов Микита СергійовичУ роботі проведено аналіз стану та тенденцій ринку полімерних матеріалів в Україні; розглянуто учасників ринку полімерних матеріалів на внутрішньому і зовнішньому ринку за виробничими можливостями; досліджено сутність, види та особливості диверсифікації діяльності підприємств. Наведено характеристику діяльності компанії Інкомсервіс груп»; проведено аналіз портфоліо цієї компанії; досліджено можливості диверсифікації щодо підвищення ефективності продажів компанії Інкомсервіс груп. Обґрунтовано модель диверсифікації компанії Інкомсервіс груп для збільшення частини ринку та вибір стратегії диверсифікації; проведено оцінку ступеня диверсифікації компанії.Документ Дослідження конкурентоспроможності кондитерських виробів на цільовому товарному ринку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Беспалова Наталія ВолодимирівнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження конкурентоспроможності кондитерських виробів на цільовому товарному ринку, проаналізовано стан та тенденції його розвитку, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та чинники, що формують асортимент і якість. Проведено дослідження якості та асортименту кондитерських виробів на торгівельному підприємстві, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Дослідження конкурентних переваг кондитерських виробів дозволило обґрунтувати виробничу та асортименту політику підприємства досліджуваної сфери.Документ Експертиза продуктів дитячого харчування в роздрібній торгівлі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Свіренко Анастасія ЄвгенівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності торгового магазину «ДІОН». Проаналізовано стан ,тенденції та перспективи розвитку у роздрібній торгівлі. Наведено загальну характеристику торговельно-технологічного процесу торгового магазину «ДІОН». Актуальною є проблема фальсифікація продуктів, тому важливим є постійний ретельний контроль товару на всіх етапах його виготовлення. В літературному огляді проведено аналіз асортименту дитячого харчування, що реалізується на ринку України в роздрібній торгівлі. В експериментальній частині представлені об’єкти досліджень, розроблено етапи роботи та схему експерименту. Проведена експертиза маркування, пакування, органолептичних та фізико-хімічних показників. Проведено аналіз діяльності торгового магазину «ДІОН» з проведення сертифікаційної експертизи, розроблено алгоритм її проведення. Вивчено фактори удосконалення асортименту продуктів дитячого харчування на роздрібному підприємстві. Запропоновано шляхи удосконалення асортименту продуктів дитячого харчування на зерновій основі.Документ Організаційні засади управління якістю на підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Чобіток Євгенія ПетрівнаРозглянуто теоретичні засади щодо економічної сутності поняття якості, основні етапи розвитку систем управління якістю, систему управління якістю продукції, етапи її впровадження на підприємстві та основні положення. Досліджено діяльність ТОВ «Сінтакс», проведено оцінку ефективності заходів щодо управління якістю на підприємстві. Запропоновано впровадження системи моніторингу і управління транспортом і оцінка економічної ефективності на підприємстві ТОВ «Сінтакс».Документ Організація продажу жіночого верхнього одягу у фірмовому магазині(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Сторожко Ганна ОлександрівнаДокумент Організація торговельно-технологічного процесу продажу віконних конструкцій(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Баралей Тетяна ВадимівнаДокумент Особливості судової товарознавчої експертизи ювелірних виробів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Купріянова Любава ЄвгенівнаВ роботі розкрито теоретичні аспекти та методика проведення судової товарознавчої експертизи ювелірних виробів. Визначено основні види (підвиди) судових експертиз як основа товарознавчої експертизи. Досліджено межі компетенції товарознавчої експертизи за різними її напрямами. Вивчено класифікацію ювелірних виробів та їх індивідуальні особливості. Розглянуто особливості експертного дослідження ювелірних виробів. Надано характеристику Дніпропетровського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, його завдання та повноваження. Визначено процедуру пошуку експерта за державним Реєстром атестованих судових експертів. Проведено судову товарознавчу експертизу ювелірних виробів за різними об’єктами за різних ситуацій. Оформлено висновки експерта за встановленим об’єктом дослідження і конкретним завданням та без наявності об’єкту дослідження. Обґрунтовано вибір методики проведення судової товарознавчої експертизи ювелірних виробів. Розмежовано вихідні даних для проведення судової товарознавчої експертизи ювелірних виробів за їх статусом. Проведено розрахунок залишкової вартості заміщення витратним підходом. Удосконалено методику експертизи ювелірних виробів за комплексним підходом. Визначено вартість виробів з дорогоцінних металів зі вставками з дорогоцінним або напівдорогоцінним камінням на підставі висновку Державного гемологічного центру України.Документ Рекламно-інформаційне забезпечення просування штучно хутряних товарів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Головата Катерина СергіївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності бутіку «OnlyMe». Визначено сутність реклами та основні засоби сучасної реклами. Вивчено порядок управління рекламною діяльністю на підприємстві. Досліджено діяльність бутіку «OnlyMe». Проаналізовано структуру асортименту штучних хутряних виробів та проведено дослідження якості штучних хутряних виробів, що пропонує бутік «OnlyMe». Розглянуто медіа-рекламу як інструмент збільшення продажів штучних хутряних виробів у бутіку «OnlyMe». Проаналізовано інтер’єр та рекламно-інформаційне оформлення бутіку «OnlyMe», що дозволило визначити основні напрями підвищення рекламно-інформаційного забезпечення дослідного підприємства. Для забезпечення ефективності функціонування запропоновано створити свій сайт «OnlyMe», а для задоволення попиту споживачів запропоновано розширити асортимент за статевим призначенням, розвивати і підтримувати асортимент виробів, який відповідає сучасним напрямкам моди та на товар, що користується низьким попитом застосовувати знижки.Документ Розвиток власних торговельних марок ,,Корпорації АТБ,,(2019-01) Івлєв Артем ОлеговичУ роботі розглянуто розвиток власних торгівельних марок ,,Корпорації АТБ,,, проаналізовано їх якість, тенденції та перспективи розвитку. Наведено загальну характеристику про технології формування та розвиток власних торгових марок. Досліджено структуру асортименту та якість продукції власних торгових марок. Проведено аналіз структури асортименту торговельних марок АТБ. Наведено порівняльну характеристику якості продукції різних виробників. Розглянуто шляхи підвищення продажу продукції власних торгівельних марок ,,Корпорації АТБ,,. Вивчено фактори підвищення ефективності власних торгових марок. Представлено порівняльну характеристику якості різних торговельних марок.Документ Сегментація споживачів сирів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Стефаненко Антон Олегович КерівникУ роботі розглянуто теоретичні засади дослідження процесів сегментування споживачів сирів. Проаналізовано конкурентне середовище супермаркету «ВАРУС» ТОВ “ОМЕГА”. Наведено загальну характеристику супермаркету «ВАРУС» ТОВ “ОМЕГА”. Обгрунтовані сегменти споживачів на вітчизняному ринку. Досліджено конкурентні переваги та позиціонування супермаркету «ВАРУС». Проведено аналіз поточної ситуації на ринку сирів. Наведено порівняльну характеристику якості сирів різних виробників. Розглянуто профіль споживачів сирів. Вивчено споживчі ризики на вітчизняному ринку сирів . Представлено програму управління.Документ Система управління торговельною діяльністю та шляхи її удосконалення(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Ганічев Максим СергійовичДокумент Удосконалення механізму формування логістичної системи птахівництва(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Куліус Юлія ЮріївнаРозглянуто роль логістики в підвищенні ефективності птахівничої галузі, методичні підходи до формування системи показників оцінювання ефективності логістичних систем. Проведено аналіз логістичної системи птахівничої галузі, оцінку фінансово-економічного стану підприємства. Запропоновано бізнес-план організації цеху по переробці яєць на засадах логістики.Документ Удосконалення процесів виробництва варено-копчених ковбасних виробів на підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Овсяннікова Юлія ОлександрівнаРобота присвячена удосконаленню процесів виробництва варено-копчених ковбасних виробів на підприємстві. В роботі розглянуто стан ринку ковбасних виробів України, вивчено традиційні технології виготовлення варено-копчених ковбас; розглянута організаційна характеристика ТОВ «Ювілейний»; проведено аналіз діяльності ТОВ «Ювілейний»; визначено технологічний процес виготовлення варено-копченої ковбаси «Московська на ТОВ «Ювілейний»; проведено технологічний розрахунок для виготовлення варено-копченої ковбаси «Московська» проведено впровадження інноваційних технологій у виробництво варено-копчених ковбасних виробів.Документ Удосконалення торговельно-технологічного процесу щодо продажу пластикових вікон(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Алєксєєв Володимир ОлександровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження якості пластикових вікон. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку пластикових вікон. Наведено основні чинники, що формують якість та асортимент пластикових вікон, а також вимоги щодо їх якості. Досліджено структуру асортименту та якість віконного профілю в магазині пластикових вікон «Osnova». Проведено аналіз структури асортименту пластикових вікон. Наведено порівняльну характеристику якості віконного профілю різних торгових марок. Проведено оцінку ефективності торговельно-технологічного процесу в магазині пластикових вікон «Osnova»тарозглянуто шляхи його підвищення. Вивчено можливості використання Інтернет-торгівлі для підвищення обсягів продаж. Запропоновано торгівля через Інтернет-торгівельний майданчик Prom.uaяк метод підвищення обсягів продажів.Документ Управління інтернет-продажами на підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Кармазін Денис ЛеонідовичРозглянуто теоретичні засади щодо управлінських моделей електронної комерції, світові тенденції розвитку електронної комерції на міжнародних ринках. Проведено дослідження ринку електронної комерції в сфері сантехніки, моніторинг функціонування ТОВ «КОМФОРТ», розроблено пропозиції щодо впровадження систем електронної комерції на ТОВ «КОМФОРТ». Запропоновано оцінка ефективності впровадження системи електронної комерції на ТОВ «КОМФОРТ».Документ Формування господарських зв’язків з постачальниками напівкопчених ковбас за експертизою якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Харченко Анастасія ВадимівнаРозглянуто теоретичні засади щодо сутності порядку вивчення попиту споживачів та формування асортименту, організації господарських зв’язків та порядок укладення договорів, організація торговельно-технологічного процесу з продажу товарів та надання послуг. Вивчено діяльність магазину «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет», проведено аналіз асортименту у магазині «Продукти-27» ТОВ «АТБ-маркет», вивчено організацію процесу продажу та обслуговування покупців магазину «Продукти-27» ТОВ «АТБ-маркет», проведено експертизу якості напівкопчених ковбас в магазині «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет». Проведено дослідження процесу закупівлі ковбас у магазині «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет».Документ Формування конкурентних переваг на підприємстві з виробнитцва пива(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Салаш Ганна Миколаївна