2024 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "асортимент"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження ринку косметичних товарів та попиту їх споживачів(Уніерситет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Сидоренко Анастасія ЄвгенівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку косметичних товарів та його сегментів. Розглянуто теоретичні аспекти класифікації косметичних товарів та їх показників якості. Наведено економічну характеристику ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Систематизовано методичні підходи до вивчення попиту споживачів з урахуванням особливостей споживання косметичних товарів. Досліджено структуру асортименту косметичних товарів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проведено товарознавчу експертизу тональних кремів, що реалізуються в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Розглянуто шляхи підвищення обсягів продажів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Вивчено напрями формування попиту на косметичні товари та їх асортимент. Визначення портрету потенційного споживача косметичних товарів для ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Запропоновано шляхи оптимізації асортиментного портфеля ТОВ «БОМОНД ГРУПП».Документ Забезпечення продажу морозива за рахунок покращення його асортименту та якості(Університет імені Алфьреда Нобеля, 2024-01-15) Симоненко Андрій ДмитровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти забезпечення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього було проведено аналіз стану та перспективи розвитку морозива на вітчизняному ринку. А також наведено класифікацію та показники якості морозива. Розглянуто основні способи збільшення обсягів продажів морозива в супермаркетах. Досліджено структуру асортименту та якості морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Проведено дослідження асортименту наявного в супермаркеті морозива, проаналізовано глибина, широту та повноту асортименту. А також проведено органолептичну оцінку якості обраних зразків морозива. Наведено шляхи збільшення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього проведено сегментування споживачів в м. Синельникове. Наведено маркетингові методи активації продажу морозива. Також розглянуто порядок розміщення товару і наведені рекомендації для вдосконалення продажу морозива.Документ Організація продажу лікеро-горілчаних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Уніерситет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Перегуда Денис ВолодимировичОрганізація продажу лікеро-горілчаних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості. У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження методів продажів. Проаналізовано стан і тенденції ринку лікеро-горілчаних виробів, розглянуті сучасні методи продажів лікеро-горілчаних виробів та методичні підходи до оцінки якості лікеро-горілчаних виробів. Досліджено діяльність холдингу “Баядера Груп”та її асортиментний ряд. Проведено оцінку якості лікеро-горілчаних виробів в холдинговій компанії. Надано пропозиції щодо оптимізації закупівельної логістики, як основного методу забезпечення підприємства ресурсами за рахунок розробки інноваційних сортувальних терміналів та використання програмного забезпечення для контролю ефективної логістичних маршрутів, а також зростання обсягів продажу з рахунок оптимізації асортименту холдингу щодо актуальних тенденцій та попиту споживачів за допомогою використання аналітики великих обсягів даних та впровадження штучного інтелекту.Документ Формування попиту споживачів на жіночий одяг в торговельній мережі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Лємешко Аміна ДмитрівнаЦя дослідницька робота присвячена дослідженню та аналізу процесів формування попиту на жіночий одяг в торговельній мережі Zara. Проведено дослідження ринку жіночого одягу та його сегментів, визначено ключові фактори та тенденції, що впливають на споживчий попит в досліджуваному сегменті. Розглянуто асортимент жіночого одягу в торговельній мережі Zara. Проведено організаційно-економічний аналіз торговельної мережі, включаючи SWOT-аналіз для визначення конкурентних переваг підприємства. Проведено перевірку якості жіночого одягу, що продається в мережі Zara. Визначено сегменти споживачів торговельної мережі ZARA за критеріями вибору. Прогнозовано обсяги продажів в сегменті жіночого одягу в торговельній мережі ZARA. Виділено фактори, що визначають величину попиту, для його формування в торговельній мережі ZARA.Документ Шляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягу(Університет імені Альреда Нобеля, 2024-01-15) Пісанко Владислав ІгоровичУ роботі досліджено шляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягу на прикладі ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс». Визначено сутність та значення конкурентних переваг підприємства, підходи до їх впровадження та аналізу. Розглянуто виробничий асортимент ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» та його можливості конкуренції на ринку жіночого одягу, наданого оцінку конкурентних переваг. Автор виділів зовнішні та внутрішні конкурентні переваги ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» як фактори його розвитку. Сформовано шкалу оцінки рівня конкурентних переваг підприємства у виробництві жіночого одягу. За підсумками роботи обрано стратегію досягнення очікуваного рівня переваг у ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс».