2024 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 13 з 13
  • Документ
    Розробка бізнес-плану організації діяльності Інтернет магазину одягу
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Хайкин Давид Михайлович
    У роботі розглянуто Теоретичні основи організації інтернет-магазину товарів попереднього вибору. Проаналізоване функціонування віртуальних та реальних товарних ринків, проведене дослідження зарубіжного та вітчизняного досвіду організації інтернет-продажів. Також, проведено наліз факторів, що впливають на інвестиційну привабливість, організаційний план впровадження проєкту аналіз ризиків, а також аналіз ризиків проєкту. Досліджено діяльність ТОВ “Рент-Систем” та структура компанії. Проведено оцінку якості обслуговування та надання послуг. Надано пропозиції щодо покращення в наданні послуг компанії, збільшення продажів за допомогою онлайн продажів замість офлайн продажів через офіси.
  • Документ
    Забезпечення продажу морозива за рахунок покращення його асортименту та якості
    (Університет імені Алфьреда Нобеля, 2024-01-15) Симоненко Андрій Дмитрович
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти забезпечення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього було проведено аналіз стану та перспективи розвитку морозива на вітчизняному ринку. А також наведено класифікацію та показники якості морозива. Розглянуто основні способи збільшення обсягів продажів морозива в супермаркетах. Досліджено структуру асортименту та якості морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Проведено дослідження асортименту наявного в супермаркеті морозива, проаналізовано глибина, широту та повноту асортименту. А також проведено органолептичну оцінку якості обраних зразків морозива. Наведено шляхи збільшення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього проведено сегментування споживачів в м. Синельникове. Наведено маркетингові методи активації продажу морозива. Також розглянуто порядок розміщення товару і наведені рекомендації для вдосконалення продажу морозива.
  • Документ
    Дослідження ринку косметичних товарів та попиту їх споживачів
    (Уніерситет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Сидоренко Анастасія Євгенівна
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку косметичних товарів та його сегментів. Розглянуто теоретичні аспекти класифікації косметичних товарів та їх показників якості. Наведено економічну характеристику ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Систематизовано методичні підходи до вивчення попиту споживачів з урахуванням особливостей споживання косметичних товарів. Досліджено структуру асортименту косметичних товарів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проведено товарознавчу експертизу тональних кремів, що реалізуються в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Розглянуто шляхи підвищення обсягів продажів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Вивчено напрями формування попиту на косметичні товари та їх асортимент. Визначення портрету потенційного споживача косметичних товарів для ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Запропоновано шляхи оптимізації асортиментного портфеля ТОВ «БОМОНД ГРУПП».
  • Документ
    Вибір стратегії підприємства за оцінкою якості морепродуктів та поведінки споживачів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Самойлов Денис Олексійович
    Робота ретельно розглядає аспекти товарознавчої характеристики устриць та формування попиту на них в Україні. Автор аналізує стан ринку устриць та виявляє тенденції його розвитку, проводить порівняльний аналіз різних типів устриць, враховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на їхню якість, такі як умови вирощування, географічне розташування та управління якістю виробництва, розглядає стратегії вибору підприємства для устричного виробництва, зокрема, удосконалення технологічних процесів та вирощування, щоб забезпечити найвищу якість продукції. Також, вивчається стратегія вибору цільового сегменту споживачів, з урахуванням їхніх вимог та потреб, що сприяє більш ефективному виведенню товару на ринок і задоволенню попиту. Отримані результати дозволяють зробити висновки щодо оптимальних умов для досягнення високої якості устриць і визначити чинники, які можуть бути важливими для виробників та споживачів цих дорогоцінних морських дарунків.
  • Документ
    Шляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягу
    (Університет імені Альреда Нобеля, 2024-01-15) Пісанко Владислав Ігорович
    У роботі досліджено шляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягу на прикладі ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс». Визначено сутність та значення конкурентних переваг підприємства, підходи до їх впровадження та аналізу. Розглянуто виробничий асортимент ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» та його можливості конкуренції на ринку жіночого одягу, наданого оцінку конкурентних переваг. Автор виділів зовнішні та внутрішні конкурентні переваги ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» як фактори його розвитку. Сформовано шкалу оцінки рівня конкурентних переваг підприємства у виробництві жіночого одягу. За підсумками роботи обрано стратегію досягнення очікуваного рівня переваг у ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс».
  • Документ
    Організація продажу лікеро-горілчаних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості
    (Уніерситет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Перегуда Денис Володимирович
    Організація продажу лікеро-горілчаних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості. У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження методів продажів. Проаналізовано стан і тенденції ринку лікеро-горілчаних виробів, розглянуті сучасні методи продажів лікеро-горілчаних виробів та методичні підходи до оцінки якості лікеро-горілчаних виробів. Досліджено діяльність холдингу “Баядера Груп”та її асортиментний ряд. Проведено оцінку якості лікеро-горілчаних виробів в холдинговій компанії. Надано пропозиції щодо оптимізації закупівельної логістики, як основного методу забезпечення підприємства ресурсами за рахунок розробки інноваційних сортувальних терміналів та використання програмного забезпечення для контролю ефективної логістичних маршрутів, а також зростання обсягів продажу з рахунок оптимізації асортименту холдингу щодо актуальних тенденцій та попиту споживачів за допомогою використання аналітики великих обсягів даних та впровадження штучного інтелекту.
  • Документ
    Дослідження споживних властивостей та особливостей продажу колясок для новонароджених
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Нікуліна Дар'я Михайлівна
    Дослідження споживних властивостей та особливостей продажу колясок для новонароджених. першому розділі роботи розглянуто товарознавчі аспекти дослідження ринку дитячих колясок, проаналізовано основні тенденції, наведено вимоги безпеки та методи випробувань колясок. У другому розділі проаналізовано якість та досліджено споживні властивості з позицій безпеки дитячих колясок на відповідність актуальним нормативним документам. У третьому розділі розглянуто організацію продажу колясок на підприємстві та запропоновано рекомендації, щодо удосконалення продажу колясок для новонароджених в магазині «Антошка». Обґрунтовано покращення продажів досліджуваної групи за рахунок гібридного асортименту, а саме продажів: нових виробів; вживаних дитячих колясок та колясок за каталогами-зразків. Також, запропоноване впровадження додаткової послуги експерта при визначенні ринкової вартості вживаних колясок.
  • Документ
    Особливості складання бізнес-плану рекламного підприємства за умов воєнного стану
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Набока Арсеній Геннадійович
    Робота ретельно досліджує теоретичні аспекти бізнес-планування за умов воєнного стану підкреслюючи важливість гнучкості та глибокого аналізу для підприємств у нестабільних умовах. Умови воєнного стану створюють непередбачувані сценарії. Бізнес-плани повинні бути готові до швидкої адаптації, враховуючи широкий спектр можливих ризиків. Необхідність підприємства розробляти стратегічні плани, які включають в себе аналіз ризиків, розробку резервних сценаріїв та побудову стійких стратегій. Дослідження на прикладі ТОВ «БАНДА» для котрого складання бізнес-плану стало стратегічним кроком, дозволяючи чітко визначити мети, завдання та шляхи досягнення успіху в рекламній галузі. Також увага приділяється процесу реалізації плану, що вимагає постійного моніторингу та оцінки результатів для вчасного виявлення ефективних стратегій та вчинених на помилках. Успішність реалізації плану та її залежність від активного залучення команди та встановлення ефективної комунікації з клієнтами для врахування їхніх потреб та вподобань. Дослідження форс-мажорних обставин та досвіду застосування інструментів захисту бізнесу. Дослідження підкреслює необхідність постійного вдосконалення та адаптації стратегій захисту бізнесу під впливом непередбачуваних обставин. Успішне управління форс-мажорами базується на плануванні, готовності до ризиків та гнучкості в реагуванні на зміни.
  • Документ
    Біржові котирування в системі руху цін біржових активів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Мустафа Анатолій Ахмедович
    Перший розділ кваліфікаційної роботи розкриває теоретичні основи біржової діяльності та аналізу цін біржових активів. У ньому розглядаються принципи функціонування біржового ринку, основні фактори, що впливають на цінові процеси, а також моделі аналізу, спрямовані на розуміння динаміки цін. Другий розділ фокусується на інструментах та методах аналізу цін біржових активів. Розглянуто різноманітні методології, використовувані для визначення трендів, волатильності та інших ключових показників ринку, зокрема фундаментальний та технічний аналіз, щоб надати читачу глибокий уявлення про різноманітні аспекти аналізу. Третій розділ досліджує використання інструментів технічного аналізу для прогнозування руху цін біржових активів. Розглянуто технічні показники, графіки та інші інструменти, які допомагають визначати моменти входу та виходу на ринок, сприяючи розробці ефективних стратегій торгівлі на біржі.
  • Документ
    Удосконалення системи продажів парфумерно-косметичних товарів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Мешал Олена Юріївна
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження системи продажів на торговельних підприємствах. Проаналізовано стан і тенденції ринку парфумерно-косметичних товарів. Наведено класифікацію, показники якості та алгоритм побудови системи продажів на торговельному підприємстві. Досліджено системи продажів парфумерно-косметичних виробів ПП «Кедр». Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності ПП «Кедр», де проводилося дослідження. Досліджено асортимент та якість парфумерно-косметичних товарів, що реалізуються ПП «Кедр». Розглянуто діючу систему мотивації працівників щодо підвищення основних показників діяльності ПП «Кедр». Проведено сегментування покупців парфумерно-косметичних товарів для складання портрету потенційного споживача ПП «Кедр». Досліджено формування лояльності споживачів як один з напрямів збільшення прибутковості ПП «Кедр». Прогнозовано обсяг продажів ПП «Кедр». для удосконалення його системи продажів. Розроблено стандарт обслуговування ПП «Кедр» в частині мотивації працівників.
  • Документ
    Формування попиту споживачів на жіночий одяг в торговельній мережі
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Лємешко Аміна Дмитрівна
    Ця дослідницька робота присвячена дослідженню та аналізу процесів формування попиту на жіночий одяг в торговельній мережі Zara. Проведено дослідження ринку жіночого одягу та його сегментів, визначено ключові фактори та тенденції, що впливають на споживчий попит в досліджуваному сегменті. Розглянуто асортимент жіночого одягу в торговельній мережі Zara. Проведено організаційно-економічний аналіз торговельної мережі, включаючи SWOT-аналіз для визначення конкурентних переваг підприємства. Проведено перевірку якості жіночого одягу, що продається в мережі Zara. Визначено сегменти споживачів торговельної мережі ZARA за критеріями вибору. Прогнозовано обсяги продажів в сегменті жіночого одягу в торговельній мережі ZARA. Виділено фактори, що визначають величину попиту, для його формування в торговельній мережі ZARA.
  • Документ
    Дослідження особливостей вітчизняного ринку кави та каналів її просування
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Грузин Софія Чінгизівна
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження системи продажів у торгівельних закладах. Проаналізовано стан і тенденції ринку кавових напоїв та товарів  . Наведено структуру та тенденції розвитку ринку кави в Україні, розглянуто характеристики і вимоги до якості кави, а також особливості її асортименту. Досліджено асортименту кави в Україні. Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності кавʼярні «Perea coffee family», де проводилося дослідження. Досліджено асортимент та якість кави - та кавових товарів, що реалізуються в кавʼярні «Perea coffee family» . Розглянуто канали просування натуральної кави власного виробництва підприємством «Perea coffee family». Проведено прогнозування попиту та динаміки реалізації кави в Україні. Проведено пошук додаткових каналів просування кави. Розглянуто очікувані результати щодо поширення присутності кави на вітчизняному ринку.
  • Документ
    Вибір постачальників нафтової продукції різними методами
    (Університет Альфереда Нобеля, 2024-01-15) Аббасов Тимур Гусейнович
    В роботі розглянуті теоретичні аспекти вибору постачальників нафтової продукції на торговельних підприємствах. Проаналізовано стан і тенденції ринку нафтопродуктів. Наведено класифікацію, показники якості, методи оцінки та вибору постачальників нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів та пошук потенційних постачальників на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД», де проводилося дослідження. Прогнозовано обсяг продажів нафтової продукції ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» для планування стратегії співпраці з постачальниками нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» від різних постачальників. Використано комбінацію різних методів для вибору постачальників нафтової продукції. Розроблена шкала оцінювання постачальників за різними критеріями. Розглянуті шляхи оптимізація вибору постачальників на основі якості нафтопродуктів і методики пошуку та оцінки потенційних постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Надані рекомендації щодо оптимізації вибору постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД».