2024 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "виробник"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Шляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягу(Університет імені Альреда Нобеля, 2024-01-15) Пісанко Владислав ІгоровичУ роботі досліджено шляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягу на прикладі ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс». Визначено сутність та значення конкурентних переваг підприємства, підходи до їх впровадження та аналізу. Розглянуто виробничий асортимент ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» та його можливості конкуренції на ринку жіночого одягу, наданого оцінку конкурентних переваг. Автор виділів зовнішні та внутрішні конкурентні переваги ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» як фактори його розвитку. Сформовано шкалу оцінки рівня конкурентних переваг підприємства у виробництві жіночого одягу. За підсумками роботи обрано стратегію досягнення очікуваного рівня переваг у ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс».