2023-2024 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Бакалаври Маркетинг за Ключові слова "B2C"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ(2024) Сєрова Ірина ОлександрівнаУ даній роботі досліджено теоретичні аспекти комунікаційної діяльності та її значення для сучасного бізнесу. У першому розділі розглянуто роль та комунікайційної діяльності, а також використання інтернет-маркетингу, як інструмент підвищення ефективності комунікаційної діяльності підприємства. У другому розділі проведено аналіз поточного стану комунікаційної діяльності компанії "SendPulse", включаючи характеристику діяльності сервісу, аналіз ринку, позиціонування та SWOT-аналіз. Також розглянуто присутність підприємства в онлайн-середовищі та її вплив на споживачів. У третьому розділі наведено заходи щодо вдосконалення комунікаційної діяльності за допомогою інтернет-маркетингу, зокрема розробку та впровадження стратегії інтернет-маркетингу, використання соціальних медіа та email-маркетингу, а також моніторинг і аналіз результатів для постійного вдосконалення комунікаційної стратегії.