Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "автентифікація"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автентифікація поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Сергєєва Марія МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку хлібобулочних виробів. Наведено товарознавчу характеристику хлібобулочних виробів. Систематизовано методичні підходи до автентифікації поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробів. Охарактеризовано діяльність супермаркету «Варус-6» ТОВ «Омега». Проведено аналіз асортименту хлібобулочних виробів, що реалізується на ринку м. Дніпро та досліджено якість хлібобулочних виробів.Проведено сегментування споживачів хлібобулочних виробів та визначення портрету потенційного споживача в роздрібній мережі. Прогнозовано ринковий попит на хлібобулочні вироби. Обґрунтовано доцільності застосування автентифікації поведінки споживачів хлібобулочних виробів за допомогою введення карток участі у програмі лояльності на прикладі мережі супермаркетів «Варус».