Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "аналіз продажів"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток власних торгових марок роздрібної мережі фірмових магазинів(2020-01-24) Куценко, Анастасія АндріївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти розвитку власних торгових марок, їх аналіз на ринку України, досліджено стан та тенденції розвитку, стратегії створення та розвитку власних торгових марок, алгоритм їх створення. Проведено дослідження якості та асортименту товарів власних торгових марок роздрібної мережі. Розроблена 25-бальна шкала якості пива за органолептичними показниками. За допомогою анкетування було виявлено лояльність клієнтів, ставлення до власних торгових марок, значимість бренду при виборі продукту, динаміку споживання, переваг, потреб і переконань споживачів. Це дозволило розробити на основі зібраних даних комплекс рекомендацій по удосконаленню і розвитку власних торгових марок мережі фірмових магазинів.