2022 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "асортимент"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автентифікація поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Сергєєва Марія МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку хлібобулочних виробів. Наведено товарознавчу характеристику хлібобулочних виробів. Систематизовано методичні підходи до автентифікації поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробів. Охарактеризовано діяльність супермаркету «Варус-6» ТОВ «Омега». Проведено аналіз асортименту хлібобулочних виробів, що реалізується на ринку м. Дніпро та досліджено якість хлібобулочних виробів.Проведено сегментування споживачів хлібобулочних виробів та визначення портрету потенційного споживача в роздрібній мережі. Прогнозовано ринковий попит на хлібобулочні вироби. Обґрунтовано доцільності застосування автентифікації поведінки споживачів хлібобулочних виробів за допомогою введення карток участі у програмі лояльності на прикладі мережі супермаркетів «Варус».Документ ВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКІВ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ РІЗНИМИ МЕТОДАМИ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Красновцев Микита СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку молочної продукції в Україні. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку молочної продукції. Наведено класифікацію та вимоги до якості молочної продукції. Систематизовано методичні підходи до вибору постачальників молочної продукції. Досліджено структуру асортименту та якість молочної продукції в супермаркеті корпорації «АТБмаркет». Наведено загальну характеристику корпорації «АТБмаркет», де проводилося дослідження. Досліджено структуру асортименту молока. Перевірено якість молока органолептичним та фізико хімічним методами. Розглянуто шляхи удосконалення методичних підходів до вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет». Проведено сегментування споживачів молочної продукції та визначено портрет потенційного споживача. Обґрунтовано критерії та доцільність застосування визначених методів вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет».Документ Оптимізація асортиментного портфелю та удосконалення окремих елементів процесу продажів на підприємствах роздрібної торгівлі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Острянський Денис ІллічУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування асортиментного портфелю на підприємствах роздрібної торгівлі. Проаналізовано напрями та методи формування асортименту товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. Надано загальна характеристику магазину «Будівельний маркет» та проведено SWOT-аналіз магазину. Проведено АВС-аналіз та XYZ-аналіз асортименту будівельної продукції. Надано рекомендації щодо формування асортиментного портфелю в магазині «Будівельний маркет» за результатами комплексного ABC-XYZ-аналізу.За допомогою анкетування було визначено рівень задоволеності покупців магазину «Будівельний маркет». Розраховано ефективність використання торговельної площі в магазині «Будівельний маркет». Запропоновані заходи щодо вдосконалення окремих елементів процесу продажів та визначена їх ефективність.Документ Особливості формування асортименту та запасів м’яса і м’ясних продуктів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Голубенко Вячеслав ЄвгенійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку м’яса і м’ясних продуктів України. Розглянуто вимоги до якості м’яса і м’ясних продуктів. Представлено особливості асортименту м’яса і м 'ясних продуктів та формування їх запасів. Наведено характеристику економічної діяльності роздрібній мережі ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено асортимент м’яса і м’ясних продуктів в ТОВ «АТБ маркет». Досліджено якість м’яса і м’ясних продуктів в магазині «Продукти-32» ТОВ «АТБ-маркет». Вивчено попит на м’ясо і м’ясні продукти в ТОВ «АТБ-маркет». Представлено формування запасів м’яса і м’ясних продуктів в ТОВ «АТБ-маркет». Запропоновані шляхи формування оптимальних запасів методом “плану поставок” в ТОВ «АТБ-маркет».Документ Удосконалення асортиментного портфелю торговельного підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Чеповенко Юлія ОлександрівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти формування асортиментного портфелю торговельного підприємства ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Проаналізовано методичні підходи оцінювання асортиментного портфелю. Наведено загальну характеристику асортиментного портфелю ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Досліджено структуру асортименту кондитерських виробів, що представлені у ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Проведено аналіз структури асортименту кондитерських виробів. Здійснено перевірку якості кондитерських виробів на ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Розглянуто шляхи удосконалення асортиментного портфелю ТОВ «АТБ МАРКЕТ». Охарактеризовано основні етапи коригування асортиментного портфелю досліджуваного підприємства. Розроблено заходи щодо оптимізації асортиментного портфелю ТОВ «АТБ-МАРКЕТ».