2022 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 14 з 14
  • Документ
    Удосконалення асортиментного портфелю торговельного підприємства
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Чеповенко Юлія Олександрівна
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування асортиментного портфелю торговельного підприємства ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Проаналізовано методичні підходи оцінювання асортиментного портфелю. Наведено загальну характеристику асортиментного портфелю ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Досліджено структуру асортименту кондитерських виробів, що представлені у ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Проведено аналіз структури асортименту кондитерських виробів. Здійснено перевірку якості кондитерських виробів на ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». Розглянуто шляхи удосконалення асортиментного портфелю ТОВ «АТБ МАРКЕТ». Охарактеризовано основні етапи коригування асортиментного портфелю досліджуваного підприємства. Розроблено заходи щодо оптимізації асортиментного портфелю ТОВ «АТБ-МАРКЕТ».
  • Документ
    Організація торгівлі автомобілями: підприємницькі аспекти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Федоріненко Валентин Андрійович
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку купівлі/продажу автомобілів в Україні. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку автомобілів. Наведено загальну систему оцінки та специфіку вибору авто на первинному та вторинних ринках України. Досліджено специфіку продажу авто із США на прикладі компанії «Bexhill Trading Auto». Визначено асортимент та головні напрями за якими обирається авто з аукціону США. Розглянуто шляхи вдосконалення процес організації продажу авто із США. Для полегшення та удосконалення бізнес процесу обслуговування клієнтів компанії Bexhill Trading Auto можна спростити та удосконалити за допомогою інтеграція CRM системи «Bitrix24» для компанії. Програма дозволить полегшити та прискорити процес обслуговування клієнтів з вибору та купівлі авто з компанією «Bexhill Trading Auto».
  • Документ
    Підприємницька діяльність у сфері електронної комерції
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Сурмач О.О.
  • Документ
    Шляхи удосконалення товарного портфелю засобів особистої гігієни для малюків
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Спесивцева Катерина Сергіївна
    У роботі розглянуто особливості формування асортименту, класифікацію, характеристику асортименту засобів особистої гігієни для малюків та основні методи удосконалення асортиментного портфелю. Проаналізовано організацію, об’єкти та методи дослідження. Здійснено аналіз якості досліджуваних зразків торгових марок підгузків. Зроблено порівняння показників аналізу якості, серед досліджуваних зразків. Зазначено особливості вітчизняного ринку засобів особистої гігієни для малюків. Проаналізовано структуру асортименту засобів особистої гігієни для малюків. Розроблено матричний АВС та XYZ аналіз асортименту товарів в магазині № 350 ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». За результатами суміщеного АВС-XYZ-аналізу здійснено удосконалення асортиментного портфелю засобів особистої гігієни для малюків в магазині № 350 ТОВ «АТБ-МАРКЕТ».
  • Документ
    Ідентифікація горілчаних виробів та сегментація їх споживачів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Сімонов Костянтин Анатолійович
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет». Проаналізовано горілчаний ринок. Наведено класифікацію та характеристику асортименту горілчаних виробів. Визначено сутність маркетингових методів як діяльності по вивченню і захопленню ринку. Проведено товарознавчу та ідентифікаційну експертизу якості горілки. Проаналізовано позиції ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» на горілчаному ринку України. Обґрунтовано сприйняття споживачами горілчаних товарів, що зумовлює удосконалення шляхів їх розвитку.
  • Документ
    Автентифікація поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробі
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Сергєєва Марія Миколаївна
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку хлібобулочних виробів. Наведено товарознавчу характеристику хлібобулочних виробів. Систематизовано методичні підходи до автентифікації поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробів. Охарактеризовано діяльність супермаркету «Варус-6» ТОВ «Омега». Проведено аналіз асортименту хлібобулочних виробів, що реалізується на ринку м. Дніпро та досліджено якість хлібобулочних виробів.Проведено сегментування споживачів хлібобулочних виробів та визначення портрету потенційного споживача в роздрібній мережі. Прогнозовано ринковий попит на хлібобулочні вироби. Обґрунтовано доцільності застосування автентифікації поведінки споживачів хлібобулочних виробів за допомогою введення карток участі у програмі лояльності на прикладі мережі супермаркетів «Варус».
  • Документ
    Підвищення ефективності логістичної діяльності в мережі магазинів побутової техніки та електроніки
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Піунова Аліна Дмитрівна
    У роботі розглянуто особливості та ефективність логістичної діяльності в мережевому ритейлі. Була проведена діагностика існуючого рівня логістичної діяльності підприємства. Систематизовані підходи до ефективності транспортної логістики. Проведена оцінка ефективності функціонування логістичної системи компанії. Досліджена організація складської логістики. Представлені методичні підходи до оцінки ефективності логістики. Наведено впровадження інноваційних технологій системи WMS в управлінні логістикою компанії.
  • Документ
    Оптимізація асортиментного портфелю та удосконалення окремих елементів процесу продажів на підприємствах роздрібної торгівлі
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Острянський Денис Ілліч
    У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування асортиментного портфелю на підприємствах роздрібної торгівлі. Проаналізовано напрями та методи формування асортименту товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. Надано загальна характеристику магазину «Будівельний маркет» та проведено SWOT-аналіз магазину. Проведено АВС-аналіз та XYZ-аналіз асортименту будівельної продукції. Надано рекомендації щодо формування асортиментного портфелю в магазині «Будівельний маркет» за результатами комплексного ABC-XYZ-аналізу.За допомогою анкетування було визначено рівень задоволеності покупців магазину «Будівельний маркет». Розраховано ефективність використання торговельної площі в магазині «Будівельний маркет». Запропоновані заходи щодо вдосконалення окремих елементів процесу продажів та визначена їх ефективність.
  • Документ
    ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ У МЕРЕЖЕВОМУ РИТЕЙЛІ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦТВА
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Лебединченко Анастасія Євгеніївна
    У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти позиціонування власних торгових марок на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції їх розвитку, виявлено та систематизовано асортимент товарів краси та здоров’я у забезпеченні потреб споживачів, виявлено особливості власних торгових марок, досвід їх впровадження в торгових мережах ритейлу. Охарактеризовано економічну діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» щодо впровадження власних торгових марок, проаналізовано асортимент власних торгових марок у мережі магазинів Єва, складено порівняльну характеристику якості різних торгових марок у мережі магазинів Єва. Розроблено сегментацію споживачів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» для визначення ступеня їх задоволення і рівня впровадження в продаж у мереж магазинів Єва. Виявлено залучені методи активізації продажів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ». Розроблено заходи щодо підвищення прибутковості товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ».
  • Документ
    Управління асортиментом і товарними запасами на виробничо-комерційному підприємстві
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Курицький Артур Олександрович
    У кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретичні аспекти управління асортиментом і товарними запасами підприємства. Проведено дослідження ефективності управління асортиментом і товарними запасами підприємства ПАТ «СОЛДІ І КО». Виявлено проблеми управління асортиментом та товарними запасами у компанії та запропоновано напрямки їх вирішення. Обґрунтовано напрями вдосконалення формування товарних запасів на основі моделі регулювання закупівель з фіксованим інтервалом виконання замовлень, запропоновано впровадити систему категорійного управління та розроблено систему ключових показників ефективності для мотивації категорійних менеджерів. Надано оцінку ефективності запропонованих рекомендацій з управління асортиментом та товарними запасами підприємства ПАТ «СОЛДІ І КО».
  • Документ
    ВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКІВ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ РІЗНИМИ МЕТОДАМИ
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Красновцев Микита Сергійович
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку молочної продукції в Україні. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку молочної продукції. Наведено класифікацію та вимоги до якості молочної продукції. Систематизовано методичні підходи до вибору постачальників молочної продукції. Досліджено структуру асортименту та якість молочної продукції в супермаркеті корпорації «АТБмаркет». Наведено загальну характеристику корпорації «АТБмаркет», де проводилося дослідження. Досліджено структуру асортименту молока. Перевірено якість молока органолептичним та фізико хімічним методами. Розглянуто шляхи удосконалення методичних підходів до вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет». Проведено сегментування споживачів молочної продукції та визначено портрет потенційного споживача. Обґрунтовано критерії та доцільність застосування визначених методів вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет».
  • Документ
    Дослідження ринку пиломатеріалів та їх споживачів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Кісь Олександр Олександрович
    У роботі розглянуто ринок пиломатеріалів. Наведено класифікацію та асортимент пиломатеріалів. Проаналізовано можливості та загрози розвитку деревообробної промисловості. Також проведено комплексний аналіз підприємницької діяльності ТОВ «Українська тарна компанія». Надана оцінка та аналіз майнового потенціалу ТОВ «Українська тарна компанія». Проведений аналіз фінансового потенціалу ТОВ «Українська тарна компанія».Внесено пропозиції щодо задоволення виявлених потреб споживачів. Проведено дослідження споживачів пиломатеріалів. Наведено економічне обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ «Українська тарна компанія».
  • Документ
    Особливості формування асортименту та запасів м’яса і м’ясних продуктів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Голубенко Вячеслав Євгенійович
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку м’яса і м’ясних продуктів України. Розглянуто вимоги до якості м’яса і м’ясних продуктів. Представлено особливості асортименту м’яса і м 'ясних продуктів та формування їх запасів. Наведено характеристику економічної діяльності роздрібній мережі ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено асортимент м’яса і м’ясних продуктів в ТОВ «АТБ маркет». Досліджено якість м’яса і м’ясних продуктів в магазині «Продукти-32» ТОВ «АТБ-маркет». Вивчено попит на м’ясо і м’ясні продукти в ТОВ «АТБ-маркет». Представлено формування запасів м’яса і м’ясних продуктів в ТОВ «АТБ-маркет». Запропоновані шляхи формування оптимальних запасів методом “плану поставок” в ТОВ «АТБ-маркет».
  • Документ
    Удосконалення організації складського господарства підприємств оптової торгівлі
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Гайдук Олександр Максимович
    У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти дослідження організації складського господарства підприємств оптової торгівлі. Проаналізовано стан організації складських господарств в підприємствах оптової торгівлі Україні. У другому розділі проаналізовано стан та перспективи розвитку складської системи в компанії ТОВ "Сфера". Наведено загальну характеристику, досліджено складську систему ТОВ "Сфера". Проведено аналіз технологічних рішень у компанії. У третьому розділі вивчено фактори підвищення ефективності складської системи на підприємстві. Розглянуто шляхи підвищення ефективності організації роботи складу на підприємстві ТОВ "Сфера".