2020 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "асортимент"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження якості та структури торговельного асортименту макаронних виробів(2020-01-24) Крамар, Андрій В'ячеславовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження, якості та асортименту макаронних виробів. Вивчено класифікацію та характеристику асортименту макаронних виробів, а також вплив факторів на формування якості макаронних виробів. Розглянуто хімічний склад та харчову цінність макаронних виробів. Проведено дослідження якості та торговельного асортименту макаронних виробів в мережі роздрібних магазинів АТБ-Маркет. Проведено перевірку якості макаронних виробів різних виробників та їх торговельного асортименту. Досліджено управління попитом споживачів на макаронні вироби. Сегментовано споживачів макаронних виробів за різними параметрами.Документ Організація закупівельної логістики складних побутових товарів за їх асортиментом(2020-01-24) Мироненко, Альона МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні засади організації закупівельної діяльності як основи формування асортименту підприємства. Вивчено сутність та зміст закупівельної діяльності. Систематизовано поняття асортименту та його види та чинники, що визначають асортимент продукції . Проведено економічний аналіз та оцінка закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «ДІЄСА» мережа магазинів «Ельдорадо». Наведена загальна характеристика господарської діяльності ТОВ «Дієса». Наведено сутність та оцінку здійснення закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «Дієса». Проведено оцінку асортиментної політики складних побутових товарів ТОВ «Ельдорадо» Запропоновано напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства за рахунок оптимізації закупівельної діяльності ТОВ «Дієса» та наведено економічне обґрунтування запропонованих заходів та оцінка рівня їх ризикованостіДокумент Організація продажів солодких газованих напоїв з використанням методу мерчандайзингу(2020-01-24) Корнієнко, Єгор ВолодимировичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на солодку газовану воду. Розглянуто стан ринку солодкої газованої води в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість солодко газованої води. Запропонована трьох бальна оцінка якості товарів. Проведено порівняльну оцінку якості солодко газованої води. Проведено аналіз асортименту солодко газованої води. Розглянуто вплив мерчандайзингові стратегії на споживчий попит. Запропоновано розширення асортименту товару, добавлення додаткових місць продажу і додавання у інтер’єр магазину рекламної продукції.Документ Організація просування на ринку непродовольчих товарів в онлайн форматі(2020-01-24) Ілієва, Валерія МихайлівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти просування на ринку непродовольчих товарів. Проаналізовано розвиток і особливості непродовольчими товарами. Наведено показники якості та асортименту окремих непродовольчих товарів, що реалізуються в онлайн форматі. Досліджено структуру асортименту та якості непродовольчих товарів в онлайн форматі. Наведено порівняльну характеристику якості непродовольчих товарів різних закордонних виробників. Розглянуто організаційно-економічні характеристики компанії KASTA. Досліджено асортимент та якість товарів, що реалізуються в онлайн форматі компанією KASTA. Проаналізовано особливості просування товарів компанії KASTA. Було представлено шляхи удосконалення маркетингової діяльності компанії в онлайн форматі як засіб збільшення продажів. Також були запропоновані пропозиції щодо формування позитивного іміджу компанії та підвищення лояльності покупців до компанії KASTA.Документ Підвищення споживчого попиту на кріпильні матеріали(2020-01-24) Блотницька, Юлія ПавлівнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на кріпильні матеріали. Розглянуто стан ринку кріпильних матеріалів в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість кріпильних матеріалів. Запропонована п’яти бальна оцінка якості товарів і послуг під час приймання товару. Проведено порівняльну оцінку якості кріпильних матеріалів різних виробників. Проведено аналіз асортименту кріпильних виробів. Розглянуто вплив упаковки товару на споживчий попит. Запропоновано новий дизайн етикетки кріпильних матеріалів та досліджено її ефективність щодо підвищення попиту покупців.Документ Товарознавча оцінка якості скляних побутових товарів(2020-01-24) Назюта, Дмитро ОлеговичУ роботі розглянуто стан ринку побутових виробів із скла в Україні. Вивчено фактори, що формують якість побутових скляних виробів. Означено вимоги до якості побутових виробів із скла. Проведена оцінка якості скляних побутових товарів за органолептичними показниками в магазині «Посуд». Досліджено якість скляних побутових товарів за фізико-хімічними показниками в магазині «Посуд». Наведена класифікація та асортимент скляних побутових товарів та охарактеризовано основні напрямки розвитку асортименту скляних побутових товарів в магазині «Посуд».Документ Товарознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспромож(2020-01-24) Лазарєва, Світлана СергіївнаТоварознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспроможності. Розглянуто стан ринку косметичних товарів в Україні, залежність функцій шампуню від факторів якості та вимоги до якості шампуню. Проведено товарознавчу оцінку якості шампуню та аналіз асортименту шампуню, що реалізується в мережі ТОВ «АТБ-маркет» Запропоновано систему показників конкурентоспроможності шампунів та проаналізовано конкурентоспроможність шампунів в магазині ТОВ «АТБ-маркет».Документ Управління безпечністю та якістю молочної продукції на виробничому підприємстві(2020-01-24) Попова, Юлія ОлександрівнаУ роботі розглянуто загальну характеристику ПАТ «Вімм-Біль-Данн Україна». Проналізовано основні показники роботи підприємства ПАТ «Вімм-Біль-Данн Україна» та розглянуто SWOT-аналіз ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Досліджено аналіз ринку молочної продукції в Україні та визначено основні проблеми. Вивчено асортиментну політики підприємства та складено асортиментний портфель ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Проведено дослідження щодо якості молочної продукції ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Вивчено основні питання щодо управління якістю продукції на підприємстві. Визначено методи оцінки, контроль та управління якістю продукції на ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».Документ Формування попиту на майонез за результатами дослідження його якості та асортименту(2020-01-24) Гуркач, Єлизавета ВасилівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження споживних властивостей й класифікації майонезу. Проаналізовано харчову цінність майонезу, наведено характеристику сировини для виробництва майонезу, виділено питання формування якості в процесі виробництва майонезу. Вивчено класифікацію майонезу й вимоги до якості, а також до упакування, маркування та зберігання майонезу. Наведено порівняльну характеристику якості досліджуваного майонезу різних виробників. Досліджено структуру асортименту майонезу та майонезних соусів, що реалізуються в супермаркеті ТОВ «АТБ-маркет». Проведено оцінку конкурентоспроможності майонезу. Розглянуто шляхи підвищення ефективності комерційних операцій у ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено споживчі переваги на ринку майонезу та його розвиток