2020 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 38
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз управління асортиментом і товарними запасами(2020-01-24) Ніколаєва, Вікторія ВіталіївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти управління асортиментом і товарними запасами на торговельному підприємстві, визначено методи формування асортиментом та управління товарними запасами та проаналізовано типові складності в управлінні асортиментом. Проведено дослідження задоволеності клієнтів магазину. Проведено АВС- і XYZ-аналіз і асортименту торговельного підприємства. Проаналізовані товарні запаси і їх взаємозв’язок з товарним асортиментом магазину. Розраховано коефіцієнти оборотності асортиментних груп товарів. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності управління асортиментом і товарними запасами у магазину та визначено їх ефективність.Документ Вдосконалення обслуговування замовників за рахунок оптимізації транспортної складової(2020-01-24) Кремльова, Анжеліка ОлександрівнаДокумент Впровадження CRM-системи для підвищення ефективності діяльності підприємства(2020-01-24) Висоцька, Анастасія ВолодимирівнаУ першому розділі розглянуто теоретичні аспекти впровадження CRM-системи на підприємстві, наведено сутність, класифікаціюСRM-систем та її концепціюз позиції бізнес-стратегія підприємства. Другий розділ містить результати дослідження підприємства. У ній наводиться загальна характеристика підприємства, умови функціонування, його організаційна структура, а також передумови до автоматизації бизнес-процесівпідприємства. У третьому розділі наводиться пошук оптимального програмного продукту CRM-системи для підприємства з метою його впровадження в управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації діяльності відділу продажів шляхом організації бази даних.Документ Впровадження комерційної логістики на торговельному підприємстві(2020-01-24) Грибок, Богдана ЮріївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти впровадження комерційної логістики на торговельних підприємствах. Досліджено стан та тенденції розвитку ринку кондитерських виробів, організацію і функціональні підсистеми комерційної логістики в торгівлі та методичні підходи до оцінки її ефективності. Управління асортиментом є одним з найважливіших бізнес-процесів торгового підприємства і від того наскільки грамотно і повно сформований асортимент залежить ступінь задоволення попиту. З урахуванням зростання попиту на кондитерські вироби, стало актуальним вивчення асортименту з застосуємо спеціальних методів, що дозволило врахувати інтереси ринку і самої організації торгівлі. Для аналізу асортименту і виявлення резервів скорочення витрат були застосовані ABC-XYZ аналіз.Документ Впровадження інноваційних технологій на підприємствах харчування(2020-01-24) Білявський, Валерій ГеннадійовичУ роботі розглянуто сутність конкуренції та конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Вивчено фактори, що визначають конкурентоспроможність закладу ресторанного господарства. Ознайомлено з інструментарієм оцінки якості обслуговування споживачів підприємств харчування. Також представлена організаційно-економічна характеристика ресторану «River». Проведено дослідження рівня лояльності споживачів за допомогою Індексу NPS. Проаналізовано рівень клієнтського сервісу в ресторані «River». Представлено інноваційні методи вдосконалення кадрової політики як передумова зміцнення конкурентної позиції ресторану «River». Проведено розробку комплексу інноваційних заходів щодо забезпечення конкурентних переваг ресторану «River». Побудована система клієнтоорієнтованого сервісу в контексті підвищення конкурентоспроможності ресторану «River».Документ Диверсифікація діяльності підприємства на ринку послуг автосервісу(2020-01-24) Прохоров, Валерій АнатолійовичУ роботі розглянуто стан та тенденції розвитку ринку автосервісу та вивчено класифікацію послуг автосервісу. Представлена техніко-економічна характеристика підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища малого підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено SWOT-аналіз діяльності малого підприємства СТО «ЛЮКС». Наведено бізнес-план впровадження стратегії диверсифікації СТО «ЛЮКС» та проаналізовано варіанти стратегій та їх прибутковість.Документ Дослідження асортиментного портфелю торговельного підприємства(2020-01-24) Мендель, Дмитро МиколайовичУ роботі розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства та фактори, які впливають на неї. Систематизовано методичнні підходи щодо формуванння асортимнентної політикни підприєнмств. Досліджено динаміку обсягів та структури товарообігу підприємства. Проведена кількісна оцінка впливу факторів, що визначають обсяги та асортиментну структуру товарообігу. Проведено дослідження ефективності існуючої асортиментної політики. Проведено обґрунтування планових обсягів товарообігу підприємства. Запропоновано оптимізація асортиментної структури товарообігу.Документ Дослідження якості та структури торговельного асортименту макаронних виробів(2020-01-24) Крамар, Андрій В'ячеславовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження, якості та асортименту макаронних виробів. Вивчено класифікацію та характеристику асортименту макаронних виробів, а також вплив факторів на формування якості макаронних виробів. Розглянуто хімічний склад та харчову цінність макаронних виробів. Проведено дослідження якості та торговельного асортименту макаронних виробів в мережі роздрібних магазинів АТБ-Маркет. Проведено перевірку якості макаронних виробів різних виробників та їх торговельного асортименту. Досліджено управління попитом споживачів на макаронні вироби. Сегментовано споживачів макаронних виробів за різними параметрами.Документ Дослідження якості і асортименту верхнього одягу та організація продажу непродовольчих товарів(2020-01-24) Мешечко, Аліна ОлександрівнаУ роботі надано характеристику процесу організації продажу товарів у системі роздрібної торгівлі, розглянуто теоретичні і практичні методи і специфіка організації продажу непродовольчих товарів у магазині. Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку одягу. Надано порівняльну характеристику якості верхнього одягу різних виробників. Проведено дослідження асортименту верхнього одягу у магазині. Визначено показники асортименту: коефіцієнти широти, повноти, стійкості та новизни. Проведено дослідження організації продажу непродовольчих товарів в магазині «Freever». Досліджено складові процесу організації продажів товарів в магазині. Розраховано узагальнюючий показник рівня культури обслуговування покупців в магазині. Надано рекомендації щодо системи заохочень продавців для стимулювання їх до творчої та активної праці.Документ Дослідженняконкурентоспроможностівиробів ПАТ «Комбінат «Придніпровський» на цільовому товарному ринку(2020-01-24) Хлус, Олена ЛеонідівнаУ роботі узагальнено теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано ринок молочної продукції України, наведено організаційно-економічну характеристику ПАТ «Комбінат «Придніпровський», проведено оцінювання конкурентоспроможності продукції ПАТ «Комбінат «Придніпровський» та визначено його конкурентні переваги. Запропоновано підвищення якості сировини як фактора конкурентоспроможності та обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Комбінат «Придніпровський».Документ Експертиза плавлених сирів за кількістю і якістю(2020-01-24) Римар, Лариса СтаніславівнаУ роботі розглянуто вітчизняний ринок і теоретичні основи формування асортименту і споживних властивостей плавлених сирів та технологічні аспекти впливу на якість плавлених сирів. Визначено методи досліджень плавлених сирів та способи їх фальсифікації. Проведено ідентифікаційну експертизу й експертизу фізико-хімічних показників якості плавлених сирів, а також експертизу кількості плавлених сирів, що дозволило визначити найбільш якісну продукцію, а саме плавлені сири, на ринку України.Документ Ефективність підприємницької діяльності торгово-сервісних підприємств(2020-01-24) Свєтлов, Владислав ОлександровичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти ефективності підприємницької діяльності торгово-сервісних підприємств, приведено аналіз діяльності підприємства ПП «RA-107 CLASSICSCUSTOMS». Проведено дослідження автомобільного ринку та ринку автомобільних послуг України Економічно обґрунтовано заходи щодо підвищення ефективності діяльності підприємства. Проведен прогноз можливої підприємницької активності та рівень можливої прибутковості підприємства. Визначено напрями підвищення підприємницької діяльності та запропоновано заходи, проведення яких посилює підприємницькі позиції підприємства. діяльності.Документ Організація закупівельної логістики складних побутових товарів за їх асортиментом(2020-01-24) Мироненко, Альона МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні засади організації закупівельної діяльності як основи формування асортименту підприємства. Вивчено сутність та зміст закупівельної діяльності. Систематизовано поняття асортименту та його види та чинники, що визначають асортимент продукції . Проведено економічний аналіз та оцінка закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «ДІЄСА» мережа магазинів «Ельдорадо». Наведена загальна характеристика господарської діяльності ТОВ «Дієса». Наведено сутність та оцінку здійснення закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «Дієса». Проведено оцінку асортиментної політики складних побутових товарів ТОВ «Ельдорадо» Запропоновано напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства за рахунок оптимізації закупівельної діяльності ТОВ «Дієса» та наведено економічне обґрунтування запропонованих заходів та оцінка рівня їх ризикованостіДокумент Організація продажів взуття спеціального призначення(2020-01-24) Чобіт, Максим ГригоровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності магазину взуття ”Sandalet” для споживачів зі специфічними потребами Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку взуття спеціального призначення. Наведено загальну класифікацію, особливості ортопедичного та профілактичного взуття. Визначеноособливості та етапиформуванняасортиментного портфелю торговельногопідприємства “Sandalet”. Дослідженоякість та асортиментуортопедичноговзуття в “Sandalet”.Проаналізованоасортиментортопедичного взуття в магазині “Sandalet”. Досліджено якість взуття спеціального призначення. Розглянуто особливості організації продажів взуття спеціального призначення. Визначено ринок по функціях та потребах. Проведено сегментацію споживачів взуття спеціального призначення. Визначено особливості продажів досліджуваного взуття.Документ Організація продажів солодких газованих напоїв з використанням методу мерчандайзингу(2020-01-24) Корнієнко, Єгор ВолодимировичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на солодку газовану воду. Розглянуто стан ринку солодкої газованої води в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість солодко газованої води. Запропонована трьох бальна оцінка якості товарів. Проведено порівняльну оцінку якості солодко газованої води. Проведено аналіз асортименту солодко газованої води. Розглянуто вплив мерчандайзингові стратегії на споживчий попит. Запропоновано розширення асортименту товару, добавлення додаткових місць продажу і додавання у інтер’єр магазину рекламної продукції.Документ Організація просування на ринку непродовольчих товарів в онлайн форматі(2020-01-24) Ілієва, Валерія МихайлівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти просування на ринку непродовольчих товарів. Проаналізовано розвиток і особливості непродовольчими товарами. Наведено показники якості та асортименту окремих непродовольчих товарів, що реалізуються в онлайн форматі. Досліджено структуру асортименту та якості непродовольчих товарів в онлайн форматі. Наведено порівняльну характеристику якості непродовольчих товарів різних закордонних виробників. Розглянуто організаційно-економічні характеристики компанії KASTA. Досліджено асортимент та якість товарів, що реалізуються в онлайн форматі компанією KASTA. Проаналізовано особливості просування товарів компанії KASTA. Було представлено шляхи удосконалення маркетингової діяльності компанії в онлайн форматі як засіб збільшення продажів. Також були запропоновані пропозиції щодо формування позитивного іміджу компанії та підвищення лояльності покупців до компанії KASTA.Документ Організація підприємницької діяльності в частині просування продукції(2020-01-24) Гриняєв, Максим ОлеговичУ роботі розглянуто особливості підприємницької діяльності підприємств будівельної сфери. Вивчено ефективність підприємницької діяльності, фактори та резерви її підвищення. Досліджено використання соціальних мереж для просування продукції підприємств будівельної сфери. Охарактеризовано організаційно-економічну характеристику ТОВ «БУДІНВЕСТ». Проведено комплексну оцінку підприємницької діяльності ТОВ «БУДІНВЕСТ». Досліджено засобів просування продукції ТОВ «БУДІНВЕСТ». Запропоновано удосконалення структури управління ТОВ «БУДІНВЕСТ» та рекламні заходи з підвищення ефективності підприємницької діяльності ТОВ «БУДІНВЕСТ».Документ Організація торгівлі маргарином за дослідженням споживних властивостей і оцінкою якості(2020-01-24) Тишкевич, Владислав ОлексійовичУ роботі розглянуті теоретичні основи формування асортименту та якості маргаринової продукції, а саме: хімічний склад та харчова цінність маргаринової продукції; чинники, що формують асортимент і якість маргаринової продукції класифікацію, характеристику асортименту та вимоги до якості маргаринової продукції. Проведено аналіз якості та асортименту маргарину, що реалізується на ринку м. Дніпро. Перевірено якість досліджуваних зразків маргарину. Проаналізовано структуру торговельного асортименту маргаринової продукції, що реалізується у ТОВ «АТБ-маркет». Розглянуто організацію роздрібної торгівлі маргариновою продукцією в мережі у ТОВ «АТБ-маркет». Вивчено правила торгівлі маргариновою продукцією. Обгрунтовано організацію роботи гастрономічного відділу супермаркету «АТБ-маркет».Документ Особливості організації Інтернет -торгівлі жіночим одягом(2020-01-24) Меденці, Дар`я ДмитрівнаДокумент Оцінка якості сигарет, організація та удосконалення зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2020-01-24) Бут, Бут Сергій ІвановичПроведено аналіз ринку сигарет в Україні. Вивчено фактори, що формують якість сигарет. Вивчено роль та значення зовнішньоекономічної діяльності для підприємства. Проведено товарознавчу оцінка якості сигарет ат «Джей Тi Iнтернешнл Україна». Наведено організаційно-економічну характеристика підприємства АТ «Джей Тi Iнтернешнл Україна» Вивчено методи оцінки якості сигарет. Представлено організацію зовнішньоекономічної діяльності АТ «Джей Тi Iнтернешнл Україна». Надано пропозиції щодо удосконалення зовнішньоекономічної діяльності АТ «Джей Тi Iнтернешнл Україна».