2024-2025 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 н.р. за Ключові слова "бакалавр з психології"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні умови формування саногенного мислення майбутніх бакалаврів з психології(Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Пелих Олеся ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі психологічних умов формування саногенного мислення майбутніх бакалаврів з психології. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено розкриттю сутності поняття «саногенне мислення», визначено його критерії та показники, а саме: мисленнєвий (когнітивна гнучкість, схильність до стійкості у рішенні проблем і прийнятті нових ідей), чуттєвий (здатність розпізнавати, розуміти і регулювати власні емоції, а також взаємодіяти з емоціями інших, здатність підтримувати емоційну рівновагу і адаптуватися до стресу), цільовий (мотивація досягати цілей, планувати та втілювати амбіції, готовність до досягнення своїх цілей, її орієнтації на успіх та самовизначення в різних сферах життя), координаційний (висока здатність до взаємодії з оточенням, наявність емоційної та соціальної підтримки, рівень здатності адаптуватися до соціальних ситуацій та ефективно взаємодіяти в групових контекстах), біологічний (фізичне та психологічне благополуччя, стійкість до стресу, рівень енергії та загальний стан здоров’я). Також у розділі розкрито особливості саногенного мислення студентів. У другому розділі обґрунтовано особливості проведення емпіричного дослідження особливостей саногенного мислення майбутніх бакалаврів з психології: обґрунтовано методи та організація емпіричного дослідження, а також подано аналіз результатів емпіричного дослідження. У третьому розділі обґрунтовано психологічні умови формування саногенного мислення майбутніх бакалаврів з психології; описано програму експерименту з формування саногенного мислення, який передбачав впровадження тренінгу з формування саногенного мислення; оцінено результативність програми з формування саногенного мислення у майбутніх бакалаврів психології. Висновки містять основні результати проведених досліджень.