2024-2025 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 н.р. за Ключові слова "геймери"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зв’язок між ігровими преференціями гравців та особливостями їх Я-концепції(Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Бочорішвілі Тамаз ГригорійовичКваліфікаційна робота зприсвячена проблемі зв’язку між ігровими преференціями гравців та особливостями їх Я-концепції. У кваліфікаційній роботі наведено результати аналізу зв’язок між ігровими преференціями гравців та особливостями їх Я-концепції. Переважний вибір гравцями того чи іншого жанру комп’ютерних ігор може слугувати індикатором рівня їх самоставлення. Так вибір користувачем ігор не агресивних, але активних видів, або рольових ігор указує на високий рівень його самоставлення. Студенти сприймають себе у грі як активних суб’єктів. Комп’ютерні ігри дають змогу їм виплеснути надмірну активність, скинути зайву енергію, що переповнює сучасну молодь. У цілому студенти досить чітко розрізняють реальний та віртуальній світи. У грі вони можуть обирати характери, які поводяться не найкращим чином, скоюють антисоціальні, жорстокі вчинки. Переважний вибір студентом комп’ютерних ігор того або іншого жанру може стати основою для оцінювання певних особливостей Я-концепції особистості. З’ясовано, що стосовно залежності самооцінки та частоти гри: чим більше студент грає, тим нижчою є його самооцінка. Це може свідчити про залежність від гри як компенсацію за низьку самооцінку. Самооцінка та мотивація до гри: Ті, хто грає з мотивацією досягнень (високі бали за мотивацією), мають вищу самооцінку. Студенти, які обирають агресивні ігри, характеризують себе як недружніх, жорстоких людей як в житті, так і в грі, але, на жаль вони не вважають це вадою характеру. Значно більше вони піклуються про розвиток у собі самоконтролю, самосвідомості, що не є достатнім для компенсації недостатньої доброти й дружності. Студенти, які обирають активні неагресивні ігри відчувають себе у реальному житті активними, енергійними, відкритими до оточення і всього нового. Студенти, які обирають логічні ігри, навпаки описують себе як емоційно стабільних. Також вони відрізняються дуже високим рівнем самоконтролю як в реальному житті, так і в грі. Студенти, які виявляються прихильниками рольових комп’ютерних ігор не відчувають себе достатньо активними у житті й вимушені виплескувати свою енергію в іграх.