2025 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2025 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "вдосконалення процесів"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення системи обслуговування клієнтів у ресторанній мережі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2025-01) Плахотнюк Родіон ВікторовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти та практичні аспекти вдосконалення системи обслуговування клієнтів у ресторанній мережі. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку системи обслуговування клієнтів . Наведено класифікацію методів оцінки якості обслуговування, а також розглянуто різноманітні інструменти для збору та аналізу відгуків клієнтів. Дослідження проведено на прикладі ПІІ «МакДональд Юкрейн Лтд» де було проаналізовано поточну систему обслуговування, виявлені сильні та слабкі сторони. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо вдосконалення процесів обслуговування, спрямовані на підвищення рівня задоволеності клієнтів та збільшення лояльності.