Магістри Маркетинг
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри Маркетинг за Ключові слова "бренд"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2023) Шкідіна Ніна ВалеріївнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розвитку берндінгу як інструмента маркетингу, наведено основні характеристики, на основі яких формується будівництво та розвиток бренду, наведена характеристика маркетингової стратегії ТОВ «Біосфера», проведено пналіз зовнішнього та внутріщнього маркетингового середовища підприємства, запропоновано шляхи покращення брендінгу. Отримані результати можуть бути використані при розробці маркетингової стратегії підприємства, яке діє на ринку товарів для дому, а також у споріднених сферах.