Магістри Маркетинг
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри Маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 133
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз зовнішнього середовища та обгрунтування маркетингової стратегії виходу на зарубіжні ринки(2020) Бубело, Роман ІгоровичДокумент Аналіз маркетингового середовища в контексті прийняття стратегічних управлінських рішень(2020) Петруня, Віра ЮріївнаДокумент Аналіз маркетингового середовища для обґрунтування вибору стратегії підприємства(2023) Шилова Анна ПавлівнаУ цій кваліфікаційній роботі представлений аналіз маркетингового середовища, який є основою для забезпечення вдалого огляду стратегії, обраної відділом «Вугілля» у ТОВ «Метал-Кур’єр». Надано теоретичну базу для аналізу середовища, а також представлені основні інструменти маркетингового аналізу. Робота присвячена вдосконаленню шляхів реалізації маркетингової стратегії відділу «Вугілля» у ТОВ «Метал-Кур’єр». Проаналізовані базові фінансові показники для обґрунтування ефективності впровадження стратегії та розглянуто прогнозовані результати реалізації обраних маркетингових заходів. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані як для подальшого вивчення маркетингового середовища відділу «Вугілля», так і для покращення його маркетингової діяльності.Документ Аналіз маркетингового середовища та вдосконалення маркетингової стратегії торговельної марки на ринку продуктів харчування(2020) Самсонов, Анатолій ДмитровичДокумент Аналіз маркетингової діяльнгсті підприємства(2020) Шакіров, Карім ВаліахмедовичДокумент Аналіз маркетингової стратегії підприємства та шляхи її вдосконалення(2020) Тібуа, Кристина ТенгізівнаДокумент Аналіз ринкових можливостей підприємства та використання його результатів у розробці маркетингової стратегії(2020) Могилевська, Маргарита ОлександрівнаДокумент АНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ І УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА(2024) Колесник Катерина ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуті основні підходи до аналізу ринку реклами, сутність і зміст комплексу маркетингу рекламного агентства, проаналізовані особливості комплексу маркетингу рекламного агентства під час воєнного стану в Україні, надана характеристика господарської діяльності, внутрішнього середовища та комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, проаналізоване зовнішнє маркетингове середовище агентства ADINDEX. Було виконано SWOT- аналіз та визначені основні напрямки удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, розроблені заходи з удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, спрямовані на покращення роботи агентства ADINDEX, збільшення задоволеності клієнтів і досягнення більшої конкурентоспроможності на ринку маркетингових послуг. Визначені бюджет маркетингу і очікувані результати.Документ АНАЛІЗ РИНКУ І ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА(2024) Сущенко Артем АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі досліджено ринок нових легкових автомобілів в Україні та маркетингові можливості для підприємства ТОВ "Єврокар". Представлено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища, розглянуто основні тенденції та виклики на ринку автомобілів. Пропонуються стратегії та заходи для підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема використання цифрових технологій, розвиток бренду та покращення взаємодії з клієнтами. Результати дослідження можуть бути використані для розробки та реалізації ефективних маркетингових стратегій на автомобільному ринку України.Документ Аналіз ринку і розробка системи просування продукції(2020) Киянська, Марина СергіївнаДокумент АНАЛІЗ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ДЛЯ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ (БРЕНДУ)(2024) Братков Артем ЮрійовичВ кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші основні елементи ринку, а також сучасні методи дослідження зйомки, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Bratkoff», обрані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою вивчення споживачів, був досліджений вплив діяльності підприємтсва на поведінку споживачів. Також, стратегія яка використовується компанією націлена на якомога більший розвиток, здатна залучити значно більшу кількість впізнаваємості порівняно з попереднім сценарієм, і, відповідно, підвищити дохід.Документ АНАЛІЗ І ВДОСКОНАЛЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ(2025) Шналь Єлизавета КостянтинівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню міжнародної маркетингової діяльності та її вдосконаленню. У роботі розглянуто внутрішні та зовнішні аспекти маркетингового середовища на прикладі ТОВ «Нова пошта». Проведено аналіз ключових тенденцій ринку поштових послуг на європейському ринку, визначено фактори, що впливають на діяльність компанії. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Нова пошта» на ринку поштових послуг Великобританії, обґрунтовано обрану стратегію, розроблено маркетингові заходи щодо виходу на новий ринок, що сприятиме підвищенню його конкурентоспроможності.Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання лояльності споживача(2023) Іванець Юрій ВасильовичВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи брендингу, як технології завоювання лояльності споживачів, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення брендингу та завоювання лояльності споживачів підприємства «АЛЛО». З урахуванням специфіки продукції та діяльності підприємства «АЛЛО» та конкурентних умов була розроблена рекламна компанія длля ТОВ «АЛЛО».Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2020) Язикова, Олена МиколаївнаДокумент Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2020) Бурцева, Олександра АндріївнаДокумент Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2024) Дайнега Марія МиколаївнаМетою цього дослідження є вивчення нюансів стратегії брендингу L'Oréal Україна та способів її вдосконалення для ефективного залучення та утримання клієнтів. Ретельно досліджуються теоретичні та методологічні аспекти маркетингових стратегій бренду, а також детально аналізується маркетингове середовище, в якому працює L'Oréal Україна. Дослідження визначає сильні та слабкі сторони бренду, можливості та загрози, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на його діяльність. Дослідження пропонує стратегії покращення брендингу L'Oréal, включаючи покращення пропозиції продуктів, стратегії ціноутворення, каналів розподілу та рекламних заходів. Результати цього дослідження пропонують цінну інформацію про оптимізацію стратегії брендингу L'Oréal Україна для кращого залучення та лояльності клієнтівДокумент БРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАВОЮВАННЯ ТА УТРИМАННЯ ПОКУПЦЯ(2024) Малкович Дмитро ДмитровичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингового середовища та його впливу на діяльність підприємства. У роботі розглянуто внутрішні та зовнішні аспекти маркетингового середовища на прикладі компанії «Укрпошта». Проведено аналіз ключових тенденцій ринку поштових послуг в Україні, визначено фактори, що впливають на діяльність компанії. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо формування брендингу АТ «Укрпошта». Робота включає в себе висновки та рекомендації щодо покращення конкурентоспроможності підприємства на ринку поштових послуг. Результати дослідження можуть бути використані для практичної реалізації стратегічних завдань АТ «Укрпошта».Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2023) Шкідіна Ніна ВалеріївнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розвитку берндінгу як інструмента маркетингу, наведено основні характеристики, на основі яких формується будівництво та розвиток бренду, наведена характеристика маркетингової стратегії ТОВ «Біосфера», проведено пналіз зовнішнього та внутріщнього маркетингового середовища підприємства, запропоновано шляхи покращення брендінгу. Отримані результати можуть бути використані при розробці маркетингової стратегії підприємства, яке діє на ринку товарів для дому, а також у споріднених сферах.Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання і утримання споживача(2021) Іванькова, Галина МиколаївнаДокумент Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства(2020) Остапенко, Ольга Анатоліївна