2022-2023 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Магістри Маркетинг за Ключові слова "конкурентоспроможність"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження маркетингового середовища та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2023) Лещенко Анастасія АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи дослідження та аналізу маркетингової діяльності. Робота виконана на базі підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «Софтсерв». Проаналізоване маркетингове середовище ТОВ «Софтсерв». Запропоновані напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Також зроблено висновки та пропозиції вдосконалення напрямків маркетингової діяльності підприємства ТОВ “Софтсерв”.Документ Маркетингова діяльність підприємства та можливі шляхи її вдосконалення(2023) Відлога Денис КостянтиновичДана робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ринку цифрових медіа- технологій, уподобань споживачів цього ринку і відповідності до них актуальних пропозицій компанії Samsung Electronics. Детально проаналізоване маркетингове середовище українського представництва компанії, та розроблені заходи, які можна вжити для удосконалення маркетингової діяльності компанії Samsung Electronics на вітчизняному ринку. На основі проведеного аналізу рекомендовано вдосконалення маркетингового комплексу, що дозволить компанії збільшити свою конкурентоспроможність і залучити нових споживачів.Документ Система стимулювання збуту для банківського продукту й шляхи її вдосконалення(2023) Хріпко Дмитро ОлеговичКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних аспектів стимулювання збуту у комплексі маркетингових комунікацій. Розглянуто загальну класифікацію прийомів та засобів стимулювання збуту. Проаналізована маркетингова діяльність АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». Представлені напрями вдосконалення системи стимулювання збуту для продукту АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». У процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо створення оптимального продуктового ряду АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» на основі сучасних інформаційних технологій. Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.