2021-2022 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2021-2022 н.р. за Ключові слова "заклад освіти"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування у майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Ахмед РаеесУ кваліфікаційній роботі розкрито теоретико-методологічні засади дослідження, презентовано нове вирішення наукової проблеми, що виявляється в розробці й науковому обґрунтуванні концепції, моделі формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками. Виявлено, що наявні класифікації ризиків у галузі освіти дозволяють розділити їх на кілька груп за різними ознаками: масштабом виникнення (макроризики, мезоризики, мікроризики), джерелом (зовнішні, внутрішні, суб’єктивні, об’єктивні), часом (короткострокові, середньострокові, довгострокові), терміном дії (ретроспективні, поточні, перспективні), характером прояву (прогнозовані, непрогнозовані), чинниками виникнення (політичні, економічні). Класифіковано такі групи ризиків за сферою походження: політико-правові, фінансово-економічні, організаційно-технічні, кадрові, управлінські, інформаційно-комунікаційні, соціокультурні, навчально-методичні. Визначено компоненти (особистісний, когнітивний, функційний), критерії (активність/пасивність особистості, усвідомленість/неусвідомленість знань, гнучкість/ригідність умінь) з відповідними показниками, схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками» (достатній, задовільний, низький). Визначено і науково обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками. Розроблено модель формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками, що є структурованою системою взаємопов’язаних елементів і містить такі етапи: когнітивно-збагачувальний, інструментально-технологічний, оцінно-рефлексивний. Доведено, що результати, отримані до і після формувального експерименту в експериментальній групі суттєво відрізняються, ця різниця є статистично вагомою.