2021-2022 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2021-2022 н.р. за Назва
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування готовності у педагогів до управління інноваційними процесами в закладі загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Надточій С.М.З’ясовано, що одним із спеціальних видів управлінської діяльності є управління інноваційними процесами в школі, без якого в наш час важко досягти цілей діяльності освітньої організації. Воно передбачає орієнтацію у цілісній системі школи і перебуває у тісному зв’язку з психологічними особливостями планування, організації та контролю освітніх структур. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів та обґрунтовано основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначено, що необхідною основою впровадження управлінської діяльності щодо інновацій в школі є застосування системного, діяльнісного, проблемно-функціонального та програмно-цільового підходів. Ефективність управління інноваціями в школі залежить від рівня готовності учасників освітнього процесу до управлінської діяльності. Готовність суб’єкта навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі – це комплекс взаємопов’язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, система його настановлень, які забезпечують успішну взаємодію всіх суб’єктів управлінської діяльності та ефективність управління в цілому. Здійснено системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. З’ясовано психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження. Визначено критерії та рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено та експериментально перевірено шляхи та умови формування готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено психолого-педагогічні заходи з метою підвищення рівня психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі.Документ Формування у майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Ахмед РаеесУ кваліфікаційній роботі розкрито теоретико-методологічні засади дослідження, презентовано нове вирішення наукової проблеми, що виявляється в розробці й науковому обґрунтуванні концепції, моделі формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками. Виявлено, що наявні класифікації ризиків у галузі освіти дозволяють розділити їх на кілька груп за різними ознаками: масштабом виникнення (макроризики, мезоризики, мікроризики), джерелом (зовнішні, внутрішні, суб’єктивні, об’єктивні), часом (короткострокові, середньострокові, довгострокові), терміном дії (ретроспективні, поточні, перспективні), характером прояву (прогнозовані, непрогнозовані), чинниками виникнення (політичні, економічні). Класифіковано такі групи ризиків за сферою походження: політико-правові, фінансово-економічні, організаційно-технічні, кадрові, управлінські, інформаційно-комунікаційні, соціокультурні, навчально-методичні. Визначено компоненти (особистісний, когнітивний, функційний), критерії (активність/пасивність особистості, усвідомленість/неусвідомленість знань, гнучкість/ригідність умінь) з відповідними показниками, схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками» (достатній, задовільний, низький). Визначено і науково обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками. Розроблено модель формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками, що є структурованою системою взаємопов’язаних елементів і містить такі етапи: когнітивно-збагачувальний, інструментально-технологічний, оцінно-рефлексивний. Доведено, що результати, отримані до і після формувального експерименту в експериментальній групі суттєво відрізняються, ця різниця є статистично вагомою.