2023-2024 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Магістри Маркетинг за Ключові слова "аналіз ринку"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2024) Дайнега Марія МиколаївнаМетою цього дослідження є вивчення нюансів стратегії брендингу L'Oréal Україна та способів її вдосконалення для ефективного залучення та утримання клієнтів. Ретельно досліджуються теоретичні та методологічні аспекти маркетингових стратегій бренду, а також детально аналізується маркетингове середовище, в якому працює L'Oréal Україна. Дослідження визначає сильні та слабкі сторони бренду, можливості та загрози, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на його діяльність. Дослідження пропонує стратегії покращення брендингу L'Oréal, включаючи покращення пропозиції продуктів, стратегії ціноутворення, каналів розподілу та рекламних заходів. Результати цього дослідження пропонують цінну інформацію про оптимізацію стратегії брендингу L'Oréal Україна для кращого залучення та лояльності клієнтівДокумент МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА(2024) Пивовар Ілля ОлексійовичВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні основи маркетингового менеджменту та його впливу на конкурентоспроможність підприємств на ринку. На прикладі ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства та його маркетингової діяльності. В цьому контексті детально розглянутий ринок мінеральних вод України: його склад, поточна динаміка та перспективи розвитку. Окрема увага приділена аналізу інтенсивності рівня конкуренції. Проведено його кількісні оцінку. Визначено конкурентне становище досліджуваного підприємства. В результаті проведеного аналізу поточного стану підприємства на ринку та його діяльності наведено рекомендації, що націлені на поліпшення ефективності маркетингового менеджменту у системі управління конкурентоспроможністю ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», а також були наведені рекомендації щодо підвищення рівню конкурентоспроможності та оптимізації збуту продукції компанії.