2023-2024 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Магістри Маркетинг за Ключові слова "аналіз часових рядів"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА(2024) Васіч Владислав АндрійовичВ кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші теоретичні моделі купівельної поведінки, а також сучасні методи дослідження факторів, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «ТД АМТ», описані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою математичних методів прогнозування, був досліджений вплив рекламної кампанії на поведінку споживачів. Встановлено, що реклама, яка охоплює якомога більше потенційних споживачів, здатна залучити значно більшу кількість клієнтів порівняно з альтернативним сценарієм, і, відповідно, підвищити чистий дохід торгової точки.