2023-2024 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Магістри Маркетинг за Ключові слова "брендинг"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2024) Дайнега Марія МиколаївнаМетою цього дослідження є вивчення нюансів стратегії брендингу L'Oréal Україна та способів її вдосконалення для ефективного залучення та утримання клієнтів. Ретельно досліджуються теоретичні та методологічні аспекти маркетингових стратегій бренду, а також детально аналізується маркетингове середовище, в якому працює L'Oréal Україна. Дослідження визначає сильні та слабкі сторони бренду, можливості та загрози, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на його діяльність. Дослідження пропонує стратегії покращення брендингу L'Oréal, включаючи покращення пропозиції продуктів, стратегії ціноутворення, каналів розподілу та рекламних заходів. Результати цього дослідження пропонують цінну інформацію про оптимізацію стратегії брендингу L'Oréal Україна для кращого залучення та лояльності клієнтівДокумент БРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАВОЮВАННЯ ТА УТРИМАННЯ ПОКУПЦЯ(2024) Малкович Дмитро ДмитровичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингового середовища та його впливу на діяльність підприємства. У роботі розглянуто внутрішні та зовнішні аспекти маркетингового середовища на прикладі компанії «Укрпошта». Проведено аналіз ключових тенденцій ринку поштових послуг в Україні, визначено фактори, що впливають на діяльність компанії. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо формування брендингу АТ «Укрпошта». Робота включає в себе висновки та рекомендації щодо покращення конкурентоспроможності підприємства на ринку поштових послуг. Результати дослідження можуть бути використані для практичної реалізації стратегічних завдань АТ «Укрпошта».