2023-2024 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Магістри Маркетинг за Ключові слова "впізнаність торгової марки"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингове дослідження конкурентоспроможності торгівельної марки та основні напрямки її підвищення(2024) Кулініченко Катерина ВіталіївнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів конкурентоспроможності торгової марки. Розглянуто теоретичні основи маркетингових досліджень конкурентоспроможності. Проаналізовано маркетингове середовище ТМ «Vladi Toys». Представлені напрями підвищення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.