2023-2024 Магістри Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Магістри Маркетинг за Ключові слова "залучення клієнтів"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця(2024) Дайнега Марія МиколаївнаМетою цього дослідження є вивчення нюансів стратегії брендингу L'Oréal Україна та способів її вдосконалення для ефективного залучення та утримання клієнтів. Ретельно досліджуються теоретичні та методологічні аспекти маркетингових стратегій бренду, а також детально аналізується маркетингове середовище, в якому працює L'Oréal Україна. Дослідження визначає сильні та слабкі сторони бренду, можливості та загрози, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на його діяльність. Дослідження пропонує стратегії покращення брендингу L'Oréal, включаючи покращення пропозиції продуктів, стратегії ціноутворення, каналів розподілу та рекламних заходів. Результати цього дослідження пропонують цінну інформацію про оптимізацію стратегії брендингу L'Oréal Україна для кращого залучення та лояльності клієнтів