2020-2021 Денна форма навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 Денна форма навчання за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз уподобань споживачів банківських послуг та розробка рекомендацій щодо удосконалення обслуговування(2021) Башмаков, Андрій ВолодимировичДокумент Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства із застосуванням Інтернет(2021) Дмитрієв, Артем ЮрійовичДокумент Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства із застосуванням Інтернет(2021) Плаксій, Вікторія ВячеславівнаДокумент Вдосконалення маркетинговогї діяльності підприємства в контексті її впливу на поведінку споживачів(2021) Демченко, Марія ОлександрівнаДокумент Застосування синтетичних засобів маркетингових комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства(2021) Стадніченко, Ігор ЄгоровичДокумент Конкурентоспроможність продукції підприємства і розробка захїодів щодо її підвищення(2021) Шурло, Владислав ВолодимировичДокумент Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення(2021) Іванова, Яна СергіївнаДокумент Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення(2021) Гончарова, Діана ОлександрівнаДокумент Маркетингова діяльність підприємства роздрібної торгівлі та шляхи її вдосконалення(2021) Бабенко, Кирило СергійовичДокумент Маркетингова діяльність підприємства та напрямки її вдосконалення(2021) Міна, Олександра АрістідівнаДокумент Маркетингова діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення(2021) Молодан, Катерина ОлександрівнаДокумент Маркетингова товарна політика соціально відповідального підприємства(2021) Веремчук, Іван ІвановичДокумент Маркетинговий комплекс підприємства і напрямки його вдосконалення(2021) Чубанова, Вікторія РоманівнаДокумент Маркетингові дослідження в системі управління підприємством(2021) Дорчі, Дар'я ОлегівнаДокумент Маркетингові дослідження споживачів банку та розробка заходів щодо вдосконалення банківських послуг(2021) Куделя, Ілля ВалерійовичДокумент Можливості використання інструментів інтернет-маркетингу для удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2021) Менделенко, Владислав ОлександровичДокумент Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємства(2021) Бондаренко, Андрій АндрійовичДокумент Позиціонування компанії на основі маркетингового дослідження(2021) Рижова, Валерія АндріївнаДокумент Пошукові маркетингові дослідження ринку туристичних послуг України(2021) Рудаков, Данило СергійовичДокумент Реклама в ситемі комунікаційної діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення(2021) Ковзолович, Анастасія Валентинівна