денна форма навчання Соціально-педагогічна діяльність (Студенти)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Документ
    Основні аспекти формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Ахмед Раеес
    Охарактеризовано особливості професійної підготовки соціальних працівників у контексті формування соціального лідерства. Уточнено сутність понять «соціальне лідерство», «соціальне лідерство соціальних працівників», «формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників»; розширено уявлення про зміст та структуру соціального лідерства у контексті теорії та практики соціальної роботи. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, знаннєвий, особистісний, діяльнісно-практичний) та схарактеризовано спектр показників сформованості соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників за реактивним, активним і проактивним рівнями. У роботі представлено структурно-функціональну модель як орієнтир формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки. Розкрито її змістове наповнення відповідно до основних блоків: цільового (мета, завдання, наукові підходи, принципи), організаційного (логіка організації процесу підготовки соціальних працівників до соціального лідерства), змістовно-методичного (змістовні напрями формування соціального лідерства, методи, форми та засоби підготовки майбутніх соціальних працівників), результативного (результат сформованості соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників за відповідними критеріями, показниками та рівнями). Успішність реалізації структурно-функціональної моделі формування соціального лідерства визначається організаційно-педагогічними умовами, які було теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено їх дієвість в процесі професійної підготовки соціальних працівників. Ефективність упровадження організаційно-педагогічних умов формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки підтверджена позитивними змінами, які були виявлені у процесі здійснення контрольного етапу дослідження. Аналіз результатів експерименту дозволив підтвердили, що наприкінці експерименту студенти експериментальної групи засвідчили більш високий рівень сформованості соціального лідерства, ніж студенти контрольної групи. Матеріали дослідження можуть бути використані соціальними педагогами, психологами, працівниками органів місцевого самоврядування, соціальними менеджерами у розробці та упровадженні навчальних й тренінгових програм, спрямованих на оптимізацію формування соціального лідерства у дітей та молоді.