2019-2020 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Маркетингова діяльність та шляхи її вдосконалення(2020) Кущова, Вікторія СергіївнаДокумент Розробка і впровадження сучасних технологій стимулювання збуту(2020) Єрмаков, Ярослав СергійовичДокумент Система стимулювання збуту підприємства та шляхи її вдосконалення(2020) Головченко, Софія ГеннадіївнаДокумент Особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу(2020) Скороходова, Юлія ІгорівнаДокумент Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльністі(2020) Монат, Милана ЄвгенівнаДокумент Система інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства та можливі шляхи її вдосконалення(2020) Головчиць, Юрій СергійовичДокумент Розробка маркетингових заходів щодо просування продукту в мережі Інтернету(2020) Голембйовська, Юлія РусланівнаДокумент Особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу товару(2020) Поник, Юлія АндріївнаДокумент Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах глобалізації(2020) Підмогильна, Катерина СергіївнаДокумент Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірми(2020) Меншикова, Анастасія ОлександрівнаДокумент Розробка програми просування нового товару (послуги) на ринок(2020) Демченко, Тетяна ЕдуардівнаДокумент Організація та ефективність вистаково-ярмаркової дфяльності(2020) Анікіна, Анна ВолодимирівнаДокумент Конкурентоспроможність продукції підприємства і розробка заходів щодо її підвищення(2020) Гукасова, Крістіна СамвелівнаДокумент Маркетингові л\дослідження конкурентоспроможності пргодукції підприємства та визначення шляхів її підвищення(2020) Пітько, Кирило РомановичДокумент Організація маркетингових досліджень на підприємстві(2020) Лобанок, Богдан ДмитровичДокумент Організація маркетингових досліджень на підприємстві(2020) Лобанок, Богдан ДмитровичДокумент Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства(2020) Ягупова, Катерина ВікторівнаДокумент Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства із застосуванням Інтернет(2020) Шуляк, Ангеліна ОлегівнаДокумент Система маркетингових досліджень на підприємстві та шляхи її вдосконалення(2020) Пасс, Андрій ВолодимировичДокумент Інтернет-маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2020) Кирилюк, Катерина Андріївна