Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебідь, Ольга Валеріївна-
dc.date.accessioned2019-06-28T14:20:55Z-
dc.date.available2019-06-28T14:20:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1815-
dc.description.abstractУ статті аналізується зміст і структура емоційно-вольової сфери професійної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу, а також якості, уміння та здібності, які характеризують високий рівень сформованості емоційно-вольової сфери майбутнього керівника загальноосвітнього навчального заклад.uk_UA
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТворча особистість учителя : проблеми теорії і практики;14 (24)-
dc.subjectемоційно-вольова сфераuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectкерівник загальноосвітнього навчального закладуuk_UA
dc.titleЕмоційно-вольова сфера професійної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebіd.pdf322.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.