Ідентифікація макаронних виробів та сегментація їх споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти ідентифікації якості макаронних виробів на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції його розвитку, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та фактори, що формують асортимент і якість макаронних виробів. Проведено ідентифікацію асортименту та якості, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживчу продукцію. Це дозволило змоделювати ситуацію на ринку, провести сегментування споживачів на досліджуваному ринку, визначити портрет потенційного споживача та скласти карту позиції макаронних виробів, що дозволило обґрунтувати виробничу та асортиментну політику підприємств досліджуваної сфери.

Опис

Ключові слова

сегментація споживачів, цільовий ринок, ідентифікація, методи дослідження, макаронні вироби, класифікація

Бібліографічний опис

Зібрання