Analysis and evaluation of e-Commerce market and its place in the economy of U.S.
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
The aim this master thesis is to look in to the different sectors of e-commerce in the global market, while also indicating why and how it works. The author has considered advantages and disadvantages of e-commerce as a method of trading. As an object of the research, the economy of the U.S, has selected since the United Stated is the biggest and powerful economy in the world and also because E-Commerce market started in there.
The first chapter of thesis is devoted to the theoretical questions related to e-commerce: history of its emergence, types, features, etc. Since e-commerce is comprised of retail and whole sales of goods and services, in chapter 2 of this thesis there will be given more detailed explanation of what e-commerce is, e.g., market behavior, market segment, market analysis and the internet payment system of U.S (Digital Payments). Chapter three will introduce Amazon company, the biggest E-Platform in the United States, and give some recommendations regarding its possible performance improvements and increase in gains.
Опис
Метою даної магістерської роботи є вивчення різних секторів електронної комерції на світовому ринку, а також спроба виявити закони та механізми, за якими вона працює. Автор розглянув переваги та недоліки електронної комерції як методу торгівлі. Об’єктом дослідження стала економіка США, оскільки Сполучені Штати є найбільшою та потужною економікою у світі, а також тому, що саме з цієї країни починається ринок електронної комерції.
Перший розділ дипломної роботи присвячений теоретичним питанням, пов’язаним з електронною комерцією: історією її виникнення, видами, особливостями тощо. Оскільки електронна комерція складається з роздрібної торгівлі та оптової торгівлі товарами та послугами, другий розділ роботи надасть більш детальне пояснення того, що таке електронна комерція, наприклад, ринкова поведінка, сегмент ринку, аналіз ринку та система Інтернет-платежів США (Digital Payments). У третьому розділі буде представлена компанія Amazon, найбільша електронна платформа в США, та надані кілька рекомендацій щодо можливого покращення продуктивності та збільшення прибутків компанії.
Ключові слова
e-commerce, e-commerce market, e-commerce shopping behavior, Amazon.com, електронна комерція, ринок електронної комерції, поведінка покупців при електронній комерції, Amazon.com
Бібліографічний опис
CORRAH М. Analysis and evaluation of e-Commerce market and its place in the economy of U.S. - Університет імені Альфреда Нобеля, 2020. - 69 с.