Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3402
Назва: Психологічні механізми генезису та корекції страхів дітей дошкільного віку
Автори: Бондарь, Анастасія Вячеславівна
Ключові слова: психологія страху, сугестія, контрсугестія, ігрова терапія, арт-терапія, тривога, фобія, корекційна робота, генезис
psychology of fear, suggestion, countersuggestion, game therapy, art therapy, anxiety, phobia, correctional work, genesis
Дата публікації: 2021
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Короткий огляд (реферат): У роботі аналізується проблема механізму генезису страхів дітей дошкільного віку .Під час написання роботи було визначено загальне поняття страху, сугестивні та контрсугестивні страхи, теоретико-методологічні підстави для дослідження тривоги у дітей та їх батьків, підібрано комплекс методик, про діагностовано та проаналізовано вплив навіюваних страхів та визначено шляхи профілактики страхів у дітей дошкільного віку
Опис: The paper analyzes the problem of the mechanism of genesis of fears of preschool children. During the writing of the work the general concept of fear, suggestive and counter-suggestive fears, theoretical and methodological grounds for the study of anxiety in children and their parents, selected a set of methods, diagnosed and analyzed the impact of fears and identified ways to prevent fears in preschool children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3402
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондарь АВ.pdf770.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.