Проблема психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі аналізується проблема психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі, виявляються відмінності у психологічній готовності до навчання у школі дітей дошкільного віку, що відвідують та не відвідують заклади дошкільної освіти. Під час написання роботи були виокремлені компоненти психологічної готовності до школи, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив закладів дошкільної освіти на рівень розвитку компонентів психологічної готовності до школи

Опис

The paper analyzes the problem of psychological readiness of preschool children to study at school, reveals differences in the psychological readiness of preschool children who attend and do not attend preschool education. During the writing of the work the components of psychological readiness for school were singled out, a set of methods adequate to the research goals was selected, the influence of preschool educational institutions on the level of development of components of psychological readiness for school was diagnosed and analyzed

Ключові слова

психологічна готовність до школи, компоненти психологічної готовності, інтелектуальний компонент, особистісний компонент, вольовий компонент, соціальний компонент, методики діагностики, тестування, psychological readiness for school, components of psychological readiness, intellectual component, personal component, volitional component, social component, diagnostic methods, testing.

Бібліографічний опис

Зібрання