Психологічні особливості комунікативної взаємодії співробітників бізнес-компаній з різним рівнем ефективності продажів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі аналізується проблема формування навичок комунікаційної взаємодії співробітників бізнес-компаній, виділяються її основні компоненти (когнітивний, мотиваційний, толерантнісний та установочний), досліджуються рівні сформованості цих компонентів у фахівців бізнес- компаній, що займаються укладанням контрактів на продаж продукції, формується психологічний тренінг з підвищення рівня комунікаційної взаємодії співробітників бізнес-компаній. Під час написання роботи було визначено загальні методологічні засади та підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано фахівців, сформовані відповідні висновки

Опис

The problem of formation of skills of communication interaction of employees of business companies is analyzed in the work, its basic components ( cognitive, motivational, tolerant and installation) are allocated, levels of formation of these components at experts of the business companies which are engaged in concluding contracts for sale of production are investigated, increasing the level of communication interaction of business company employees. During the writing of the work the general methodological principles were determined and a set of methods adequate to the purpose of the research was selected, specialists were diagnosed and analyzed, the corresponding conclusions were formed

Ключові слова

комунікація, спілкування, взаємодія, комунікативна взаємодія, комунікативна компетентність, ділова комунікація, communication, communication, interaction, communicative interaction, communicative competence, business communication

Бібліографічний опис

Зібрання