Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3596
Назва: Аналіз і оцінка електронної комерції і її місця в економіці ЄС.
Автори: Піменов, Олег Михайлович
Ключові слова: електронна комерція, онлайн-продаж, цифрова економіка, оподаткування, економічний розвиток, оптимізація, соціальні мережі.
e-commerce, online sales, digital economy, taxation, economic development, optimization, social networks
Дата публікації: 2021
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Піменов О.М. Аналіз і оцінка електронної комерції і її місця в економіці ЄС: Кваліфікаційна робота магістра. - Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2021. - 80 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано об’єктивна необхідність розвитку та сутність електронної комерції, її специфіка у країнах ЄС. На внутрішньому ринку ЄС спостерігається зростання електронної комерції, проте його темпи зменшується. Лідерство за обсягами грошового обігу у сфері електронної комерції починаючи з 2015 року має Азіатсько-Тихоокеанський регіон. На другому місці за станом на кінець 2020 року традиційно знаходилась Північна Америка, європейські країни займають третє місце.Розвиток ринку електронної комерції в Європі закладає основу для активного зростання інших секторів економіки, наприклад, ринку послуг з кур’єрської доставки та ринку обслуговування платежів, пов’язаних з онлайновими замовленнями. У роботі розроблено напрями розвитку електронної комерції країн ЄС в умовах цифрової економіки за допомогою соціальних мереж. Наведені розрахунки вибору оптимального напряму рекламування продукції та послуг в соціальних мережах та стратегії модернізації податкового адміністрування цифрової економіки.
Опис: The paper analyzes the objective need for development and the essence of e-commerce, its specifics in the EU. In the EU internal market, e-commerce is growing, but at a slower pace. The Asia-Pacific region has been the leader in terms of cash flow in the field of e-commerce since 2015. In second place at the end of 2020 was traditionally North America, European countries are in third place. The development of the e-commerce market in Europe lays the foundation for the active growth of other sectors of the economy, such as the courier delivery market and the online payment service market. The paper develops the directions of e-commerce development of the EU countries in the digital economy with the help of social networks. Calculations of the choice of the optimal direction of advertising products and services in social networks and the strategy of modernization of tax administration of the digital economy are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3596
Розташовується у зібраннях:Денна форма навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пименов Олег.pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.