Психічна саморегуляція як фактор підвищення стійкості до стресу у студентів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі аналізується поняття стресу, досліджуються фактори адаптації до стресу та роль психічної у цьому процесі. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження психічної саморегуляції як фактору підвищення стійкості до стресу у студентів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано рівень саморегуляції як психологічної основи самостійності, можливості студента усвідомлено ставити перед собою цілі та досягати їх в межах навчальної діяльності та поза нею.

Опис

The paper analyzes the concept of stress, investigates the factors of adaptation to stress and the role of the mental in this process. During the writing of the work the general theoretical and methodological bases for research of mental self-regulation as a factor of increase of resistance to stress at students were defined, the complex of methods adequate to the purposes of research is selected, the level of self-regulation as psychological basis of independence is diagnosed and analyzed. to achieve them within the educational activity and outside it.

Ключові слова

стрес, студент, стресостійкість, адаптація, саморегуляція, стадія, stress, student, stress resistance, adaptation, self-regulation, stage

Бібліографічний опис

Зібрання