УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування товарно-асортиментної політики підприємства малого бізнесу з початку її планування і до розрахунків оцінки ефективності товарного асортименту.
Проаналізовано основні результати діяльності підприємства, а саме його фінансові результати господарської діяльності , наведено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища за результатами якого складено SWОТ-аналіз підприємства малого бізнесу.
Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства ТОВ "Омельченко і партнери". Досліджено напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства и розглянуто заходи по розширенню асортименту послуг на підприємстві малого бізнесу.
Опис
Ключові слова
товарно-асортиментна політика, підприємство малого бізнесу, управління збутом, оцінки ефективності асортименту, додаткові послуги