УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування товарно-асортиментної політики підприємства малого бізнесу з початку її планування і до розрахунків оцінки ефективності товарного асортименту. Проаналізовано основні результати діяльності підприємства, а саме його фінансові результати господарської діяльності , наведено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища за результатами якого складено SWОТ-аналіз підприємства малого бізнесу. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства ТОВ "Омельченко і партнери". Досліджено напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства и розглянуто заходи по розширенню асортименту послуг на підприємстві малого бізнесу.

Опис

Ключові слова

товарно-асортиментна політика, підприємство малого бізнесу, управління збутом, оцінки ефективності асортименту, додаткові послуги

Бібліографічний опис